Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
DSC00061.jpgDSC00059.jpgUdate DSC00058.jpg
de super lemon haze is 1.80 m hoog gaat derde week in DSC00060.jpgDSC00057.jpg DSC00062.jpgde andere super lemon haze ligt achter ,omdat ze 1 dag te weinig water had,maar deze komt ook goed volgende hier ook foto's van
de super silver haze is 1.65 meter hoog is in de tweede week bloei DSC00052.jpgDSC00053.jpg DSC00054.jpgDSC00055.jpg
de arjan's haze is de achtste week ingegaan,
ze krijgen allemaal bloeivoeding van aptus
dus de super pk, plus topbooster en voor de laatste 2weken k- boost
groetjes Abel
helaas,met het slechte weer heb ik op 3 plaatsen klein toprot ontdekt en verwijdert in de arjans haze 3
het is ook niet normaal dat het de maand augustus veel te regen en veel te koud is
te gek zeg, keek vanmorgen naar mijn planten en op de super lemon haze ligt na 21 dagen verduisteren nu al thc op de toppen.
vanavond foto's
groeten Abel
voor de bloei heb ik aptus
en volgens de growshop de sjop in eindhoven is aptus de beste
je hoef alleen maar topbooster en K-boost te halen
kijk op site www.aptus-holland.com
Helaas de arjan haze 3 heeft veel toprot door het slechte weer,in de toekomst neem alleen nog maar die met skunk zijn gekruist.
mijn kleinere super lemon haze liet overdag zijn toppen hangen,dacht eerst te weinig water,dus flink water gegeven probleem nog steeds'
dus naar de growshop heb ik aptus Enzym gekocht en na 2 dagen stond de plant weer fier overeind.
de super silver haze beginnen de meeldraden te komen
De grote super lemon haze ruikt al heerlijk na citroen en gaar vrijdag de vijfde bloeiweek in
zaterdag weer foto's
Groeten Abel
aptus is een perfect product, mits je er verstandig mee mengt. tis echt tig keren geconentreerd. maar zlef ook de lijn in huis gehad wat jij daar heb, en was dik tevreden erover
mijn arjans haze 3 heb ik weg gegooid de plant zat vol toprot en rook ook niet lekker,
de ander planten heb ik vandaag de grootste gaten dichtgezet,
het frame van bamboestokken heeft nu al nog maar ventilatiegaten ,is eigelijk wel wat vroeg
maar ja met dit kut weer moet je wel
gr Abel
Comment