Hier mijn twee buiten plantjes bijna gereed voor de oogst.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
StoneyD's buiten plantjes
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: StoneyD's buiten plantjes
Oorspronkelijk geplaatst door stafford View Posthey stoney die zijn echt niet bijna gereed voor de oogst, die mogen nog wel een paar weekjes doorbloeien hoor
Het lijkt erop dat de linker plant een Skunk is en de rechter een Haze.
De linker is lichter van blad kleur dan de echter, al vanaf het begin, en ruikt ook sterk naar wiet.
Terwijl de rechter minder sterk maar wel wat zoeter ruikt.
Maar zeker weten doe ik het niet, had nml 3 Fem. zaadjes gekregen op de Cannabisbevrijdingsdag 2009
(psssss allemaal naar Cannabisbevrijdingsdag 2011 gaan mensen, normaliter in mei)
Denk dat ik overmorgen de Skunk ga klieven, en ik had gelezen dat iemand de plant wat extra liet stressen door haar 2 dgn in het donker te zetten.
En dan het weekend de 1e oogsten en volgende week de andere, denk ik.Last edited by StoneyD; 6 October 2010, 02:20.
Comment
-
so am I
Hier een paar close(r) ups maar macro stand van mijn camera is niet al te best blijkt nu.
Het zijn de wat lagere buds die waren makkelijker te fotograferen.
Het maakt me niet zoveel uit wat voor soort me buiten dames zijn, was gratis zaad, jammer dat 1 het niet overleefd heeft.
Ze had een schimmel onderaan de stam.Last edited by StoneyD; 6 October 2010, 12:09.
Comment
-
Met een beetje pijn in me hart heb ik voor het eerst een dame gekliefd.
Kreeg met moeite het mes dwars door haar stam en moest zelf een schroevendraaier
gebruiken om het mes eruit en de bamboe er tussen te krijgen.
Vrijdag gaat ze ook nog eens voor drie dagen het donker in.
Heb haar pot vanavond ook afgedekt tegen de regenval voor haar ook geen water meer.
Hoop dat het allemaal werkt om haar extra te laten zweten.
Attached Files
Comment
-
Vandaag de andere dame ook gekliefd.
Ze staan nu gezellig samen binnen in me hokkie.
De grootste van de twee raakt net niet het plafon.
Lampen schuin gehangen op 4/4 lekker temperatuurtje, niet te heet, zacht briesje er op.
Vanaf morgen nacht gaan ze helemaal in het donker tot zondag, ben ff naar Den Haag en aangezien de lampen schuin hangen zet ik het gewoon uit.
En dan Zondag knippen.Last edited by StoneyD; 8 October 2010, 12:27.
Comment
Comment