Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bangmans vollegrond kweek 2012

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: bangmans vollegrond kweek 2012

dat vind ik een super oplossing in principe moet het lukken maar bij een wietplant...? dat ik daar nog niet aangedacht heb "Enten" wel riskant om schimmels te verspreiden lijkt me
    zorg er zeker voor dat er geen vocht aankan (vochtige doeken )
    hier heb je een link kan zeker van pas komen klik hier.

ik verklaar je zeker envast niet zot eerder inovatief...

veel succes nog verzorg ze goed
    Last edited by chiefthang; 16 June 2012, 18:32.

Comment

o dan zal ik de vochtige doeken er maar vanaf halen, ik dacht meer in de zin dat ze dan minder snel uitzouden drogen.
      Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012

Comment

Holy shit! Dat is drastisch! Ik weet niet wat ik er van moet vinden, maar begrijp de zware ingreep.
        Je kunt de wond insmeren met honing ter preventie van schimmeluitbreiding. Dat gebruikten ze vroeger ook tijdens het enten. Ik hoop dat dit goed gaat! Fingers crossed!
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

de bladeren hangen er best wel slap bij, dit is opzich niet zo'n goed teken, maar toen ik een paar uur geleden de doeken er afhaalde en er een vettig zalfje opsmeerde bleek dat de stammen niet van elkaar af te halen waren. dit is wel iets positiefs denk ik.

deze week of volgende week ook maar eens hesi powerzyme halen. dit zou de plant ook iets vitaler moeten maken.

ben benieuwd en zoals lr2 al zij "fingers crossed"
          Volg mijn buitenkweek van 2012:http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ond-kweek-2012

Comment

Comment

En anders ik wel, maar ik heb er een zwaar hoofd in.

Tijd voor een update

Dit is de northern light die als eerste de grond in is gegaan. Wel heeft deze wat bladproblemen en ik heb gekeken in montys bladproblemen oplosser en ik kwam er niet echt uit. Ook kan ik me niet zo goed voorstellen dat het een tekort zou zijn, want de grond is best rijkelijk bemest. Deze plant heeft luizen en is hier ook tegen behandeld met een mix van spiritus (als ik me niet vergis), afwasmiddel en water. Maar nu dus mijn vraag aan jullie wat veroorzaakt het bladprobleem.

IMG_8886.jpgIMG_8887.jpgIMG_8888.jpgIMG_8889.jpgIMG_8890.jpg

Dit zijn de overige vier planten in de volle grondIMG_8891.jpg
              Waarvan deze 2 nl'sIMG_8892.jpgIMG_8893.jpg
              En waarvan deze white widowIMG_8894.jpg
              En deze pw, deze heeft ook een bladprobleem en lijkt iets weg te hebben van het andere probleem. IMG_8895.jpgIMG_8896.jpgIMG_8897.jpg

Hier nog de pw die stamrot had. Deze heeft het heel zwaar. Ben benieuwd of ie het gaat redden.IMG_8898.jpgIMG_8899.jpg

Graag zou ik antwoord krijgen op de bladproblemen.

Bvd

Comment

Let goed op, dat het geen herma wordt
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

maakt niet uit als het een herma wordt, kan altijd proberen

wat betreft wasmiddel en spiritus, zal er op letten voor volgende keer

Comment

oke dames en vooral heren,

ik heb een redelijk serieus bladprobleem. de bladeren worden geel ook de nieuwere en het komt van binnen en lijkt naar buiten te gaan.
                    kijkt u zelf maar eens IMG_8900.jpgIMG_8901.jpgIMG_8902.jpgIMG_8903.jpgIMG_8904.jpgIMG_8905.jpg

er zijn wat mij betreft een aantal opties

ondervoeding (lijkt me niet waarschijnlijk dat dit bij verschillende planten in verschillende stadia tegelijkertijd gebeurt.
                    overvoeding ( zou kunnen aangezien ik maandag power enzymen van hesi en house en garden spul toe heb gediend. het lijkt me niet logisch aangezien het niet heel veel was)
                    ook heeft mijn vader een paar dagen geleden chemisch behandeld tegen luizen. zou het hier aan kunnen liggen?
                    dat zijn wat mij betreft de mogelijkheden. dus graag zou ik wat hulp krijgen in de diagnose en een antwoord hoe ik dit aan kan pakken.

mvg
                    Attached Files

Comment

heb een paar weken geen tijd gehad voor een update ivm werk, maar nu is het bouwvak en kan ik er weer tijd voor vinden.

de laatste pw, die van het enten heeft het niet gered en ligt in de kliko.
                      een herma stekje heeft ook de kliko gevonden.
                      en de planten waar ik stuifmeel uit haal is ook bijna onderweg naar de kliko. leuke bedoeling hier in huize bangman.
                      maar nu de mooie plaatjes want die zijn er natuurlijk ook.

de oudste nl 88cmIMG_8935.jpg
                      de fd 124 cmIMG_8936.jpg
                      de ww 110 cmIMG_8937.jpg
                      de 2 jongere nl's beide 43 cm IMG_8938.jpgIMG_8939.jpg
                      het ww stekjeIMG_8941.jpg
                      het nl stekje waarschijnlijk een mannetjeIMG_8942.jpg
                      gelukkig mocht ik van mijn moeder 1 plant in het kasje zetten hopelijk wordt dit nog een mooie bos, maar ben bang van niet want hij lijkt al in bloei te staan.en deze is 94 cmIMG_8943.jpg

Comment

Moooi Ga zo door!

Comment

Mooie compacte plantjes

Comment

na lange afwezigheid ivm vakantie weer tijd gevonden voor een update

het gaat eigenlijk wel goed met alle planten. ze beginnen best groot te worden en bij sommige is bloeivorming te zien.

de oudste nl deze iz 157 cm hoog IMG_9041.jpg
                            de frisian dew deze is 204 cm hoog IMG_9042.jpgIMG_9043.jpg
                            de ww deze is 170 cm hoogIMG_9044.jpg
                            de twee kleinere nl van 116IMG_9045.jpgen 126IMG_9046.jpg
                            de geurilla ik zou bij god niet weten welke wat is. IMG_9047.jpgIMG_9048.jpgIMG_9049.jpg
                            en de purple widow in de kas 172 cmIMG_9050.jpgIMG_9051.jpg

het gaat hier erg goed, behalve met de guerilla. maar dat komt doordat ik er nooit naar toe ga.

Comment

Mooie planten, Serieus ga volgend jaar ook Frisian Dew nemen dus ben benieuwd naar wat je opbrengst is enzo!

Ik ga mee kijken

Comment

Gaat wel goed? Gaat Geweldig! Ziet er goed uit man!

Maar ja behalve die guerilla is een beetje klein

Comment

Bezig...
                                X