Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
In een droogmachine wietefras. Die heeft 3 schalen/vergiet-achtige units die als droogrek dienen. Het is inderdaad goed opletten voor schimmel! Maar op drie topjes na, daar sloeg de rot naar binnen gelukkig (bruine calyxen, maar geen pluis op de microscoop), is alles netjes gedroogd. Flashdroog op de machine en daarna kalmpjes in het terrarium zonder verlichting.
Nu maar hopen dat de NDBI nog eens in bloei schiet, dat handje mest vorige maand heeft de boel verstoord denk ik. Dit gaat minstens midden oktober worden.. Wel spannend!
Maar ik vrees voor het ergste. Toch nog 0 meeldauw, geen rot op wonden en een gezonde dame..
Breeder: Growerschoice. Prijs: €20 per 5 femzaden. Genetica: "Haze/Ruderalis" THC : prima
Cijfers (0/10) - Uiterlijk : 7 gewoon prima. - Compactheid : 5. Prima, maar mag compacter. !! vroeg moeten oogsten ivm rot !! - Geur : 8. Dennenboom! Echt! Ooit van die vieze sparrenhars aan je handen gehad? Zo ruikt het, met wiet er doorheen. - Smaak : 7. Zie geur. - Trichomen : 7. Prima trichomenvorming. - Opbrengst: Medium. Voor een autoflower net bovengemiddeld.
Cijfers (0/10) - Uiterlijk : 2. Fluffy fluf, maar dan nog luchtiger. Takjes met pistils. - Compactheid : -1. - Geur : 8. Skunk. - Smaak : 7. Zie geur. - Trichomen : 7. Prima trichomenvorming. - Opbrengst: laag. Voor een autoflower wel meer dan normaal, maar als ik de takken en het blad wegdenk blijft op 60cm plant ongeveer 10 gram over.
Comment