Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dus we wachten en wachten en wachten 20130713_140226.jpg
Het voordeel hiervan is dat mijn scrogg lekker vol is dus als de bloei echt doorzet ben ik een gelukkig mens.
Vandaag even een beetje aan het terug kijken geweest, en de benjamin is 4 juni echt in bloei gegaan.
Dus vandaag precies gaat ie week 7 van de bloei in,
Ze krijgt ook al enige tijd een volledige dosis canna terra flores ( bloei voeding ).
En vanaf vandaag start ik met een week canna pk 13/14 erbij.
Dus laat ze maar lekker opzwellen.
Fotootjes tussendoor van mijn kleine superster.
Keihard plantje de benjamin die echt bomvol thc zit, veel blad maar je ziet de buds lekker dik worden.
De geur is op dit moment zo met de zon erop echt overwelmend, nogsteeds lekker benzine achtig.
En dan gaan we verder met het scroggske.
Ja mijn netje is overvol, als ik had geweten dat tie zo lang ging groeien dan had ik een groter net gemaakt.
Je weet niet alles van te voren toch.
Ik ben nu toch wel wijd klaar met het binden, 3 dubbel op elkaar heen en weer en weer terug ook.
Vol is vol om het zo maar te zeggen.
Foto's ............ oke dan.
En dan zijn er nog 2 getopte dames die blijven groeien als kool.
Ze werden van de week een beetje geler en wat slapper en op 1 of andere manier ging het niet beter met de toevoeging
van canna terra vega ( groeivoeding ) dus ben ik weer terug gegaan naar hoe ik voorheen met mijn buitenplanten omging
en heb ik ze lekker wat pokon groei en bloei voor kamerplanten gegeven.
Dat werkt dus altijd perfect, de dames zijn weer mooi bijgetrokken en zijn ook weer een pak groener.
Op het flesje pokon staat 1 keer per week 10ml op een liter water geven.
ik geef 4 a 5 dagen 10ml op een liter water elke dag, en de dames drinken wel een liter of 2 tot 3 per dag,
dus krijgen ze die 4 a 5 dagen zo'n 20 tot 30ml pokon per dag.
Pfff al dat gelul, ik zal nog eens foto's neer knallen.
Comment