Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini verslag Dutch Passion AutoXtreme

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mini verslag Dutch Passion AutoXtreme

    Korting op 420shop
    Ik zal van te voren maar melden dat ik waarschijnlijk helaas geen fotos kan posten van mijn plantjes want ik heb geen camera Maar ik kan wel vertellen hoe t gaat voor mensen die volgend jaar hem willen kweken!

    Ik kreeg maandag 6 mei mn 3 zaadjes van Dutch Passion binnen en deze staan nu sinds 7 mei in de vensterbank te ontkiemen in potaarde. Twee zijn er uitgekomen, zijn ongeveer 3 cm hoog, zijn mooi groen en hebben vier kleine blaadjes (net iets kleiner dan 1 cm), de derde is helaas niet helemaal uitgekomen er is een mini stukje van 3/4 cm uit de grond maar die ligt op de grond en is te bruin. Ik probeer hem nog te redden door suiker water voeren en te bidden naar de Ganja goden maar ik ga er niet vanuit dat hij nog tot leven kom. Maarja, suikerwater is cheap dus t is het proberen waard toch!?

    Er is al een mooi plekje klaargemaakt voor mn kinderen in de tuin! Ze zullen beschut staan (zit een weg met veel fietsers en voetgangers 10m tegenover mn huis) door een beukenhaag en het huis en dat zou hopelijk een deel van de wind tegenhouden.

    Hopelijk gaat er veel heerlijke wiet vanaf komen (en wat hasj van t knipafval) en ik zal jullie updated houden, hopelijk ook met wat fotos als mn telefoon meewerkt of als ik ik iemands camera even kan lenen. Zeker van de oogst en vlak voor de oogst zal ik wat fotos maken ...

    Love and peace
Bezig...
X