Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
he mede kwekers vandaag weer super weer gehad ze staan der echt mooi bij
-northernlight automatic is bezig met haar eerst paar 5 vingerige blaadjes aant ontwikkelen (groeit als kool)20130528_174956[1].jpg
-amnesia haze automatic is bezig met haar eerste drie, drie vingerige blaadjes aant ontwikkel (groeit een stuk slomer)20130528_175000[1].jpg
ik vindt de amnesia haze er zeer vreemd uitzien maar wel grappig ben benieuwd naar haar aftakkingen 20130528_175025[1].jpg20130528_175032[1].jpg hopen op meer goed weer. Grow babies, GROW!!
He dankjewel en jaa dat dacht ik ook maar de amnesia haze is nog wat klein voor t over potten denk ik zelf en zs zeggen dat de northern ligt m tot 1.20m wordt ben benieuwd en de amnesia haze wordt ook ongv even groot zeggen ze op RQS
Zo groot worden ze alleen in een ruime pot, hoe eerde die ruim is, hoe groter ze kunnen worden. Want als ze eenmaal in bloei staan dan groeien ze relatief weinig meer. In autoflower wereld bestaat niet zoiets als te vroeg overpotten
Comment