Hallo iedereen,
Ik heb ook maar eens besloten een bescheiden kweekverslag bij te gaan houden van mijn kweekje dit jaar.
Is de bedoeling dat ik zo'n 1 keer per week update.
Ik hoop door dit verslag wat extra ervaring door op te doen, dus tips worden altijd zeer gewaardeerd (:
Dit jaar heb ik de volgende plantjes staan:
3x AK47 Autoflower
2x Think Different Autoflower
2x White Widow
En binnenkort komt er nog een Nadia stekje bij, en misschien nog wat nieuwe autoflowers.
Plantjes staan in Universele potgrond + een klein beetje kokospotgrond. Hierbij heb ik wat kalk, beendermeel en bloedmeel toegevoegd voor een ik hoop voedingsrijk grondje!
Als voeding heb ik Dutch passion grow + bloom (nog wat van vorig jaar), Canna terra vega + flores en Canna pk13/14.
Hier wat fototjes van hoe de stand van zaken nu is ^^
White Widow's (3/4 weken oud):
White Widow's.jpg
AK47 Autoflowers (4 en 5 weken oud):
AK47 auto 1.jpgAK47 auto 1a.jpgAK47 auto 3.jpgAK47 auto 3a.jpgAK47 auto 2.jpg
Think Different Autoflowers (zo'n 2,5 week oud gok ik):
Think Different auto 1.jpgThink Different auto 2.jpg
Nogmaals, tips zijn van harte welkom (: !
Groett
Ik heb ook maar eens besloten een bescheiden kweekverslag bij te gaan houden van mijn kweekje dit jaar.
Is de bedoeling dat ik zo'n 1 keer per week update.
Ik hoop door dit verslag wat extra ervaring door op te doen, dus tips worden altijd zeer gewaardeerd (:
Dit jaar heb ik de volgende plantjes staan:
3x AK47 Autoflower
2x Think Different Autoflower
2x White Widow
En binnenkort komt er nog een Nadia stekje bij, en misschien nog wat nieuwe autoflowers.
Plantjes staan in Universele potgrond + een klein beetje kokospotgrond. Hierbij heb ik wat kalk, beendermeel en bloedmeel toegevoegd voor een ik hoop voedingsrijk grondje!
Als voeding heb ik Dutch passion grow + bloom (nog wat van vorig jaar), Canna terra vega + flores en Canna pk13/14.
Hier wat fototjes van hoe de stand van zaken nu is ^^
White Widow's (3/4 weken oud):
White Widow's.jpg
AK47 Autoflowers (4 en 5 weken oud):
AK47 auto 1.jpgAK47 auto 1a.jpgAK47 auto 3.jpgAK47 auto 3a.jpgAK47 auto 2.jpg
Think Different Autoflowers (zo'n 2,5 week oud gok ik):
Think Different auto 1.jpgThink Different auto 2.jpg
Nogmaals, tips zijn van harte welkom (: !
Groett
Comment