Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek Autoflower 3x White Widow buiten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste kweek Autoflower 3x White Widow buiten

    Korting op 420shop
    Hallo mensen,

    Hier mijn eerste kweek en tevens ook mijn eerste bericht op dit forum
    sinds begin mei heb ik 5 zaadjes laten ontkiemen van het merk vision seeds whitewidow autoflowers.
    Nu zijn er 2 gesneuveld door een dier? plantje was ineens weg (4 cm)

    Nu heb ik ze in potten van 7 liter gevuld met normale potgrond.
    Voeding heb ik terra bloom en grow.

    Nu gingen ze in de eerste weken erg slecht. langzaam door het weer.
    maar het zijn nu 3 mooie volwassen dames!
    ik gebruik nu 5 ml terra bloom per liter om de dag. alleen weet ik niet hoelang ze nog moeten bloeien.
    deze week wil ik een mini microscoopje aanschaffen zodat ik naar de trichomes kan kijken.

    Nu wil ik jullie laten zien hoe m'n meisjes er bij staan en graag jullie reactie daarop horen
    verder weet ik nu nog niet veel te zeggen over de plantjes. ze staan er nog mooi donker groen en gezond bij dus ze zitten naar mijn mening nog niet in hun eindfase? de toppen groeien per dag. en worden steeds dikker en voller. vooral de hoofdtoppen. de topjes die het meest onderin de stam zitten blijven het kleinst.

    graag hoor ik jullie reactie! bedankt. foto's volgen

    20130718_180427.jpg20130719_130546.jpg20130719_130552.jpg20130719_130623.jpg20130719_130638.jpg20130719_130608.jpg

    #2
    Re: Eerste kweek Autoflower 3x White Widow buiten

    Welkom op het forum Lauwie, en oh oh oh wat zien die er prachtig uit, duurt niet lang meer voor die klaar zijn en zoals je zei een microscoopje halen en je ziet het snel genoeg.
    Succes!

    Comment


      #3
      Re: Eerste kweek Autoflower 3x White Widow buiten

      Gaaf! Leuk om te horen dat ze mooi zijn dankjewel! Haha het zijn net mn kinderen. Denk je dat ik al moet stoppen met voeding geven? Aangezien ik nog niet kan kijken hoe ze er voor staan..ze staan nog niet zo lang in bloei. Ik denk nu 3 weken? Kan dat?
      Ik ga volgende week gelijk kijken! Ze ruiken heerlijk en heb nog geen toprot kunnen vinden. Het zijn 3 hele verschillende plantjes. 1 is heel mooi en lang compact. Er is er 1 die juist wat korter is maar lange vertakkingen heeft. En een die klein gebleven is maar wel hele dikke compacte toppen heeft. Ik ben zo benieuwd joh!

      Comment


        #4
        Re: Eerste kweek Autoflower 3x White Widow buiten

        Wauw !! erg mooie eerste kweek !

        Comment


          #5
          Re: Eerste kweek Autoflower 3x White Widow buiten

          Dankjewel retrosonica! Ik ben ook heel trots op m'n dames
          De grootste is 63 cm. Ik vind alleen de onderste topjes nog zo mager. Trekt dit nog bij denken jullie?

          Ik zal als ze klaar zijn nog even wat foto's posten van de kale plantjes en uiteindelijk de opbrengst gedroogd natuurlijk
          Groeten Lauwie
          Last edited by lauwie; 19 July 2013, 14:35.

          Comment


            #6
            Re: Eerste kweek Autoflower 3x White Widow buiten

            die staan deftig man! succes nog
            #puffpuffpasstuesday

            Cannatuin '13

            Comment


              #7
              Re: Eerste kweek Autoflower 3x White Widow buiten

              Thanks!

              Comment


                #8
                Re: Eerste kweek Autoflower 3x White Widow buiten

                Kan iemand mij vertellen of ik al moet stoppen met voeding geven? En wat als ik door voed? Is dat schadelijk om te roken of? Ook de smaak anders?
                Ik ga morgen naar de trichomes kijken. Maar ik heb geen idee hoelang mn dames nog moeten..kan ik nog een week of 2 weken verwachten?
                vanavond komen nieuwe foto's!

                Bedankt alvast! Lauwie6
                Last edited by lauwie; 21 July 2013, 11:22.

                Comment


                  #9
                  Re: Eerste kweek Autoflower 3x White Widow buiten

                  20130721_193429.jpghier staan de vrouwtjes heel de dag lekker in de zon af te bloeien
                  En ow wat ruiken ze lekker!

                  20130721_193440.jpg20130721_193451.jpg20130721_193615.jpg20130721_193641.jpg20130721_193710.jpg20130721_193657.jpg20130721_193626.jpg Kan iemand mij aan de hand van deze foto's ongeveer een schatting geven hoelang ze nog moeten? aangezien ik 2 weken van te voren wil stoppen met voeding geven en de laatste dagen ook geen water meer.
                  hoop deze week m'n miscroscoopje te hebben.

                  de onderste bladeren gaan al verkleuren. ik zelf dacht nog misshien nu nog 2 weken? 3 misschien?

                  Yoyoo Lauwie

                  Comment


                    #10
                    Re: Eerste kweek Autoflower 3x White Widow buiten

                    Ik heb de autoww 2 rondjes geleden binnen onder de 600 gezet, ik denk op het eerste zicht dat ze nog redelijk moeten zwellen dus tijd voor pk?
                    Ze staan wel mooi!
                    Grtz


                    Royal kastje
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
                    Maak kennis met deze 3-ling HAze
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                    Comment


                      #11
                      Re: Eerste kweek Autoflower 3x White Widow buiten

                      Hey Nik thanks ja is het slim om dat morgen nog te bestellen?
                      het is m'n eerste keer dus ik weet er nog echt niet veel van af. heb gewone groei en bloei voeding besteld toen.
                      Ik zal even kijken. bedankt!

                      Comment


                        #12
                        Re: Eerste kweek Autoflower 3x White Widow buiten

                        Haaijz,
                        Pk13/14 is echt wel aan te raden, dus probeer er morgen gewoon in de shop om te gaan, kan je het er je volgende watergift bij doen
                        Deze maakt echt je toppen groter en bloombastic kan je gebruiken voor de smaak !
                        Maar dit is heel kostelijk! en al ietske te laat om nog toe te voegen , maar andere meer ervaren forumleden weten vast wel raad
                        Grtz


                        Royal kastje
                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
                        Maak kennis met deze 3-ling HAze
                        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                        Comment


                          #13
                          Re: Eerste kweek Autoflower 3x White Widow buiten

                          Update:

                          Mijn plantjes gaan het weekend donker! de plantjes gaan wat hangen en gaan naar hun einde. De topjes daarin tegen zijn fris en fruitig
                          Ik hoop dat de zon nog even aanwezig is komende dagen zodat de buds nog even hun laatste zonnestralen kunnen meepikken!
                          Vandaag is m'n flesje green sensation binnen gekomen iets wat te laat helaas. heb vanmorgen nog even wat aan het water meegegeven. misschien morgen nog een klein beetje. maar ik denk dat ik nu beter kan stoppen met voeding geven denken jullie niet?
                          Daarna ga ik spoelen en zet ik ze 2/3 dagen donker zonder water.

                          Foto's volgen na de oogst!
                          Doewiej! Lauwie

                          Comment


                            #14
                            Re: Eerste kweek Autoflower 3x White Widow buiten

                            Normaal moet je 10 tot 14 dagen voor oogst stoppen met voeding...

                            Comment


                              #15
                              Re: Eerste kweek Autoflower 3x White Widow buiten

                              Ja nouja ik denk dat ik ze nog wat langer laat staan aangezien de trichomes nu bijna allemaal milky zijn en ik wil meer een bodystoned wietje.
                              ik verwacht met dit weer nog een week of 1.5 /2 totaal. Ben zo benieuwd!

                              Comment

                              Bezig...
                              X