Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto Flower buiten kweek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Auto Flower buiten kweek

Korting op 420shop
    Goedenavond,

Zo'n 8 weken geleden kwam een vriend met het idee om wat zaadjes te kopen en wat te gaan kweken. Na wat zaatjes aan te schaffen kon het beginnen, we gingen ontkiemen. Echter hebben we dit dus zo'n 2 maanden geleden al gedaan. De plantjes hebben ongeveer 7,5 weken achter glas gestaan. Nu heb ik er 1 mee genomen en in de achtertuin in de volle grond gezet.

Hierbij heb ik geen speciale grond/mest etc gebruiken(tevens bij het ontkiemen). Kan iemand me wegwijs maken in wat er nog te redden valt? Volgens mij is het plantje namelijk al bijna oogstklaar...

IMG-20150511-WA0006.jpgIMG-20150510-WA0003.jpgIMG-20150510-WA0001.jpg IMG-20150511-WA0009.jpg

Zo ziet de kleine er nu dus uit... 7,5 weken achter dubbelglas en niet veel zon nu in de volle grond bijna de hele dag zon..
    Last edited by cemedia; 11 May 2015, 20:30. Reden: nog een foto

Re: Auto Flower buiten kweek

Wat wil je oogsten dan?

Comment

Dat topje valt nog wel te redden. Geef haar 'n week of twee.

Niet teveel water geven en je houdt een grammetje over.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ik kan eventueel nog aan wat voeding komen(guerrilla juice) zou dat nog wat uitmaken? aangezien het in de volle grond is denk ik dat het sowieso teveel verspreid en niet meer opgenomen wordt door de plant..

Comment

Nat gewicht dan zeker LR2 ?

Nope cemedia (?)
          Zie dit als een wijze les.
          Pak een nieuw zaadje, en begin opnieuw, buiten.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

dat is wel een heel klein plantje
            wist zelf niet dat dit kon zo klein
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...euw-witje-2015

Comment

Nieuwe zaadjes zijn ook al besteld, wsl vandaag thuis.. Ga dan opnieuw beginnen. Ontkiemen in zaai/stek grond en later de volle grond in.. updates volgen

@qnq, ik zal vandaag mn naampje even uitleggen, voorzover ik enig idee heb waar ik het ooit heb bedacht..

Comment

oei dat is en tegenvaller xs
                is eigenlijk niet de moeite waard na 2 maand moet hij al zeker zo zijn als mijn plant is nu 2.5 maand zal foto posten en deze staat al in bloei hoe heb je dat gedaan ?
                image.jpg
                buitenkweek 2015

Comment

Achter dubbelglas in een klein potje... Idd wat jammer, maar goed we gaan het vrolijk nog een keer proberen

Comment

gebruik je kweek producten ?
                    zo niet best aanschaffen ik haal van 1 droog min 90 max 270 g afgehaalt dusja wens je veel geluk verder

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

zet eerste 2 maand voor de raam waar zon goed op zit aarde met hydro korels in niet te veel op 11 liter 1 liter hydro korels en steek deze dan ook in de 2 maand van klein potje naar min 11 liter poten dan als je wortels in de ganse bodem zit draai je hem om en plant je hem in de volle grond of zo als ik in potten van 30 l.
                    buitenkweek 2015

Comment

Ik heb me er nog niet heel erg in verdiept, maar ik vermoed dat extra voeding/tabletten etc in de volle grond teveel verwateren/wegspoelen van de plant zelf? Zolang het plantje in pot staat zal ik af en toe wat bijvoeren idd..

Comment

ja en nee, de voeding moet ook wat mengen met de grond anders ben je er niet echt veel mee.
                        gebruik kippemestkorrels ofzo
                        de goedkoopste en de beste

Comment

Leuk plantje, haal je een kleine gram af. Lijkt wel wat op mijn "vergeten" WW plantje vorig jaar, die heeft ook nooit geen voeding of water gehad. Kwam ook iets van een gram af.

WP_20141011_002.jpg
                          Autoflowers 2016

Comment

Lijkt ook wat op de EasyBuds van mij vorig jaar, te laat begonnen en slecht weer. Stonden buiten in de volle grond, ongeveer dezelfde grootte.
                            Van twee plantjes heb geloof ik vier joints van kunnen rollen. :p
                            Als een autoflower niet groeit wordt het logischerwijs niet veel natuurlijk.

Comment

update

Zitten wat kleine stipjes op de bladeren, volgens mij niet heel erg..? Wel appart dat ze zo geel kleuren, hoorde vandaag dat dit over/onder bewatering kan betekenen.
                              IMAG0546.jpgIMAG0545.jpg

Vandaag begonnen met het ontkiemen van mn nieuwe zaadjes, komt 1 in volle grond en 1 in pot. Beetje experimenteren..

Comment

Bezig...
                              X