Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Bedankt FlintStoned, ik weer super blij met de opmerkingen over o.a. de rabarber, fasciation, en de rest natuurlijk
En inderdaad wie doet dat nu nog, de eigengemaakte bramenjam en bramensaus daar kunnen maar weinig dingen tegenop. Mijn vriendin maakt al een tijdje zelf wasmiddel en allesreiniger (superproper!).
Net even gekeken naar compote maar wist niet dat dat zo simpel is om te maken, beetje boter, suiker en rabarber en dan 25 min pruttelen.
Was vandaag al aan het shoppen gegaan en heb wat heermoes thee om anti schimmel goedje van te maken. Schijnt ook weer lekker in bad te zijn. Meteen ook wat etherische olie, kaneel, citroen en ceder erbij, dat schijnt weer goed tegen spinnen te werken.
Zelfs de slakken in de tuin zijn te eten, Petit gris.. Geweldig, weet alleen niet of ik het zou durven.
Waarom heb je eigenlijk deze soorten gekozen om buiten te kweken greyvol?
Spliff heeft voldoende buitensoorten ter beschikking die het buiten wel goed doen en relatief op tijd afbloeien.
Je hebt het jezelf wel moeilijk gemaakt.
Ben zomaar buiten begonnen omdat er een contest was, en ik mocht een moestuin gebruiken van een hele goeie vriendin. Bij mij thuis kan ik niet afbloeien ivm buren. Ik had double fun uitgekozen maar die probeer ik volgend jaar. Niet echt goed over nagedacht, volgend jaar wil ik dat beter gaan doen. Bij mij ging het kwartje pas rollen toen ik de moestuin zag die ik mag gebruiken
De bubblegun en afghaan voornamelijk voor het stimuleren van de eetlust,
Comment