Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zou je kasje wel een klein beetje scheef zetten ivm het platte Dak Dan kan het water makkelijker weg en verlengt de levensduur weer een beetje
Doe maar een biertje deze keer en waar is de BBQ.
Nja het kasje zelf is al 20cm lager aan de achterkant. dus aflopen doet t wel alleen t plastic is gewoon wat ruim. Maar dat had ik vorig jaar ook de oplossing komt morgen wel dan ga ik weer ff aan de gang ermee
Past lekker veel in, zonde dat ik buren heb [emoji14]
Iemand die iets leuks weet voor in die 2 hoge potten? Geen bloemen fzo meer wat eetbaars.
Of eventueel iets waarvan je tript zoals zaden uit smartshop etc. Als t maar dit jaar klaar is.
Ik was zelf niet thuis dus heb niet kunnen zien hoe de kas stand hield maar mn ma heeft t folie er maar afgehaald voor de zekerheid.
Moet er ff wat aan aanpassen binnenkort want t water blijft er nog steeds op liggen waardoor 1 vd buizen al een stuk krom is getrokken.. had geprobeerd om het dakje met stokken te verstevigen maar dat lukte niet helaas.
Ik heb nu een constructie van bamboe gemaakt, er blijven nu maximaal wat kleine plasjes tussen de stokken liggen maar dat gewicht kan t kasje makkelijk aan.
Moet nog wel iets vinden hoe ik de bamboe goed aan t kasje vastmaak zodat het niet gaat schuiven en naar beneden valt..
Ik zet er in het midden een bamboestok rechtop onder. Met een tennisbal erop.
Dan krijg je genoeg afschot zodat het water wegloopt.
Door de tennisbal prikt de stok niet door het plastic.
Comment