Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chronicles of Droned 2016. 4 runs autoflowers, outdoors/serre.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Chronicles of Droned 2016. 4 runs autoflowers, outdoors/serre.

Update 1ste ronde, WDH:
    WP_20160507_14_02_31_Pro.jpg

De onderste bladeren beginnen zachtjes te vergelen, ik heb nog coco's voeding liggen (atami b'cuss A+B)
    ik ga haar met de watergift een kleine dosis B bijvoeden een npk van 1-5-7, eens kijken hoe ze daarop reageert.

2de ronde Delhi Cheese & Kalashnikova:

WP_20160507_14_06_11_Pro.jpgWP_20160507_14_06_38_Pro.jpg

Geen opmerkingen.

A chunk out of humanity everytime we compromise our values.

Comment

Leuk verslag, die bakken met die hydrokorrels bovenop zien er wel erg strak uit .
      Ik volg , koud biertje is goed het is te warm voor koffie op het moment.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nonsense View Post
        Leuk verslag, die bakken met die hydrokorrels bovenop zien er wel erg strak uit .
        Ik volg , koud biertje is goed het is te warm voor koffie op het moment.
        Daar heb je gelijk in! er is nooit genoeg bier op zondagen als deze

Het vrouwtje het huis uit, met wat chillende katten rondom, biertjes en een dikke J muziekske op en klaar, just perfect.
        WP_20160508_14_24_28_Pro.jpgWP_20160508_14_24_41_Pro.jpgWP_20160508_15_22_11_Pro.jpg

Enkele bloemen
        WP_20160508_10_17_30_Pro.jpgWP_20160508_10_05_48_Pro.jpgWP_20160508_10_04_33_Pro.jpgWP_20160507_14_03_12_Pro.jpg
        Morgen is het weer veel te vroeg uit de veren en is het werken geblazen, hiervan geniet ik.
        Attached Files
        Last edited by Droned; 8 May 2016, 15:48.

Comment

Kijk dat is lekker genieten!

Zelfs de kat zoekt wat afkoeling
          Groene vingers

Comment

Greetings

6 hete dagen later..

1ste ronde 1x White diesel haze:

WP_20160514_07_49_27_Pro.jpgWP_20160514_07_50_35_Pro.jpg

Vergeling is absoluut niet verbeterd, het blijft zich allesinds zich te beperken tot de onderste blaadjes.
            Ik heb met de voorbloei de onderste knoppen gediefd, dat had toch niets geworden, zo kan ze haar energie in haar bovenste toppen steken.
            Ik ga stoppen met de coco'svoeding en haar gewoon tomaten meststof geven.

2de ronde 1x Delhi cheese (rode pot), 1x Kalashinkova (grijze pot):

WP_20160514_07_48_15_Pro.jpgWP_20160514_07_48_53_Pro.jpg

Desondanks het mooie, iets te warm weer zijn er toch weinig vingers per blad dan verwacht.
            Hoogstwaarschijnlijk door het glas van de serre, blokkeert veel UV.. maarja het blijft het meest zonnige plekje waar ik veilig kan kweken.

Groei zit er duidelijk wel in, the waiting game continues..

Comment

Hier zijn we weer, een week verder

1ste ronde WDH:

WP_20160522_09_01_18_Pro.jpgWP_20160522_09_01_58_Pro.jpg

Zoals je kunt zien trekt ze stikstof uit haar blad, toppen lijken sinds vorige week wel ietske dikker.
              Ik verwacht hier geen tientallen grammen van af te halen, maarja elke zelf gekweekte gram zal welkom zijn

2de ronde Delhi cheese en kalashnikova:

Laat ons beginnen met de Delhi cheese.
              Een week geleden, kort na m'n update, heb ik besloten om LST toe te passen op de delhi.
              Dit zag er een paar uur later als volgt uit:
              WP_20160515_12_51_19_Pro (2).jpg

Een 3-4 dagen later heb ik haar nog harder laten zakken door een internode hoger te nemen:
              WP_20160518_06_15_46_Pro (2).jpg

En dan vandaag:
              WP_20160522_08_59_21_Pro.jpgWP_20160522_08_59_53_Pro.jpg

She seems to love it
              Mooi donker groen blad, verder geen opmerkingen.

De Kalashnikova laat ik lekker haar gang gaan:
              WP_20160522_09_00_28_Pro.jpg

Haar blad is toch net iets geler dan de Delhi, relatief exact zelfste verzorging en dergelijke.
              Verder geen opmerkingen.

Vandaag of morgen ga ik de 3de ronde ontkiemen, vast en zeker de Roadrunner voor m'n vriendin.
              Welke er nog volgen ga ik nog even over nadenken, maar ik vermoed dat de delhi nog een zusje er ga bijkrijgen

Tot ziens!

Comment

Staat er zeer goed bij allemaal
                Groene vingers

Comment

1ste ronde White diesel haze:

WP_20160528_08_42_42_Pro.jpgWP_20160528_08_42_51_Pro.jpg

Inschatting vd watergift is enorm moeilijk met die kleine kutpot. De tomaten meststof (DCM minigran) verhelpt de vergeling niet, een tekort kan ik uitsluiten. (behalve dan een tekort aan kluit fzo)
                  Gwn haar gang laten gaan dus, euhmm nog een 4 weken of langer te gaan denk ik, nu plus minus een maand in bloei.

2de rond Kalashnikova en Delhi cheese:

WP_20160528_08_41_01_Pro.jpg

De Kalashnikova (grijze pot) staat er vrij mager bij naar mijn zeggen, nadeel van de glazen serre.
                  Maarja beter dit dan dat ze neergehageld wordt met een storm fzo, denk ik dan.
                  Verder groeit ze lekker in hoogte, de zijscheuten stellen (nog) niet veel voor, geen bladproblemen or what-so-ever.
                  Niet te nat, niet te droog, ze laat haar vrouwelijke kant al ff zien en blablabla.. matsen!

WP_20160528_09_03_10_Pro.jpgWP_20160528_09_03_55_Pro.jpg

Zo de Delhi cheese gaat lekker, mooi bosje aan het worden.
                  Ik had eventueel verder Lst moeten/kunnen geven, de hoofdstam is er nu te taai voor vrees ik.
                  MAAR m'n doel is toch ietsofwa bereikt, de onderste scheuten groeien aanzienlijk hard. Dit is uitstekend voor de budvorming binnenkort.
                  Ze laat ook haar vrouwelijke kant zien.

Oja, die knoflookteentjes.. een probeersel om spint af te schrikken.

3de rond Delhi cheese II: (roadrunner staat op hold voorlopig)

Kijk is wie er vanmorgen is komen piepen
                  WP_20160528_09_51_49_Pro.jpg
                  Last edited by Droned; 28 May 2016, 10:39.

Comment

De white diesel haze laat duidelijk haar strain zien

WP_20160529_13_58_19_Pro.jpg

Comment

Ik schuif mee aan

Comment

Wees welkom, neem gerust wat zon mee

Comment

Ze mist zonuren, ik denk eens dat ze halve dag in de schaduw staat.

Comment

Comment

hqdefault.jpg

Miep Miep...
                              Groene vingers

Comment

Zoals beloofd, update.

1ste ronde WDH 84 dagen oud:

WP_20160605_09_29_18_Pro.jpgWP_20160605_09_29_30_Pro.jpg

Tja, veel zon heeft ze niet gezien de laatste week.
                                Ze begint toch al een leeftijd te krijgen, bijvoeden doe ik niet meer, er zullen ongetwijfeld wel nog een paar minigran'tjes liggen v d tomatenvoeding.WP_20160605_10_00_11_Pro.jpg
                                Ik geef met een plantenspuit water, om deze beter te verspreiden en minder snel de neiging te hebben om teveel water te geven.
                                De trich's hou ik in de gaten, wel wat milky aan het worden.

2de ronde Delhi Cheese & Kalashnikova

Delhi 40 dagen oud :
                                WP_20160605_09_28_36_Pro.jpgWP_20160605_09_28_50_Pro.jpg

Begin bloeifase, ze vertoont geen tekorten, ze gaat lekker maar niet om te zeggen WAUW!
                                Af en toe een strontvlieg dat wat chillybilly ligt te maffen en te schijten op een fanleaf
                                M'n sadistische kat maakt ze jammer genoeg niet volledig af, eerder wat martelen. Ik verlos ze dan uit hun lijden.

Kalashnikova +- ook 40 dagen oud:

WP_20160605_09_29_02_Pro.jpgWP_20160605_09_28_16_Pro.jpg

Eigenlijk hetzelfde verhaal als de Delhi, bloei loopt ietsje achter in vergelijking met de Delhi.

3de Ronde Delhi Cheese II & Roadrunner(s):

Delhi II:
                                WP_20160605_09_29_43_Pro.jpg

Op zoek naar licht is ze wat aan het hangen, vandaag ga ik de pot ook catproof maken en mag ze op de vloer naast haar grote zus staan.
                                Nadeel van direct in de eindpot te zaaien is dat ik nu niet de mogelijkheid heb om dieper in te graven. Misschien wat later als de potgrond zakt wat bijvullen.
                                Komt wel goed!

De Roadrunners:

WP_20160605_09_30_18_Pro.jpg

Ergens van de week kom ik thuis van m'n werk, m'n vriendin vertelde me dat ze EEN zaadje had gezaaid, ik 'oh ja proficiat'.
                                Ze vertelde me dat ze vanalles had opgezocht erover, ikke 'amai goed zo!' ze kreeg het turfpotje niet af van het ander blijkbaar.
                                Intussen is deze verwijderd, ik ben gwn te lui om nog een foto te maken.

De reden waarom er 2 zaadjes inzitten, is omdat m'n wederhelft op haar eerste zaadje een tsunami heeft losgelaten
                                Ze wou het teveel aan water uit het potje gieten, waardoor heel de boel er uitflikkerde
                                Ze dacht dat het zaadje verdwenen was en heeft ze besloten om er nog 1 in te duwen, in de hoop dat ik het niet zou ontdekken
                                We hebben goed gelachen
                                Dusja het is nu zo, ik wil wel eens zien wat het doet, 2 zaadjes in 1 pot. Ik hoop dat de 1 de andere niet gaat "dood-concurreren"
                                maarja het is toch een klein soortje, dus dit zal een 2stammige Roadrunner worden of toch proberen.

Voor als m'n 4de en laatste ronde ga ik de Polm Gold Outdoors van Spliffseeds zetten.
                                Ik vindt dit een zeer interessant soortje, wordt beschreven als Semi-automatic, 90% sativa dominant.
                                Een zeer vroege bloeier en na een verslag van iemand te lezen was ik meteen verkocht!
                                Hiermee kan ik al wat meer 'spelen' dan met gwne af's. ik zie het al helemaal zitten!

WP_20160605_09_30_27_Pro.jpg

Verdere info over hoe ik het ga aanpakken volgt nog!

Grts!
                                Attached Files

Comment

Bezig...
                                X