Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Rattenplan's buitenkweek 2016
Collapse
X
-
Re: Rattenplan's buitenkweek 2016
rook en ervaar, aan de buitenkant kan je namelijk niet zo zeggen hoeveel thcje plant aanmaakte, zet je vezelhennep ps60 ver uit elkaar worden het ook kestbomen, zet je ze zoals mais worden het lange stelen waar d boer naar op zoek was, als slalstooiesel of om touw en klefing te maken. middelweeuwse boer wist niks van thc af enkl dat het hennep de moeite waard was om te ontkiemen
meschien eens een documentaere opzoeken over vezelhennep en de handel in de goude eeuw.
nu maakt men handig gebruik van het fenomeen cbd olie en dat mensen erin trappen ook nog tja
ooit gehoord dat mensen plantaardige diezel drupjes gewijs tot zich toenemen? neen he
ghahahahaLast edited by FlintStoned; 14 September 2016, 22:18.
Comment
-
ik zeg niet dat je plant niet psychoactief is
ik zeg enkel dat je dat kwaa geur en smaak er niet aan proeft hoeveel thc ze draagt elke vezelhennep soort heeft haar eige geur inmiddels is er bst een brede keuze als bor als je hennep legaal wil zetten. de diezel is trouwens afgeleid van een oude engelse vlasoort die erg naar benziene stonk
na veel |veredelen" wat natuurlijk enkel genen verarmen is noemt men dit nu een nycd
die newyork nooits zag maar wel zo zuikt tja
Comment
-
curen is eigenlijk zuurstof arm fermenteren das heel wat anders he. tijdens het curen wordt dan z-emeel omgezet in suikers vadaar dat de wiet zoeter word, je moet je echter afvragen of je verbrande zuikers wil roken!!!!!
in jamaica zaeggen de oude opas enkel vers te roken dan word je oud. stof tot nadenken, ik ben chemucus van studie en weed beetje waarover ik praat.
Comment
-
Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Hm hij heeft niet in de zon gelegen. Het was wel warm op me kamer. Zit nog veel THC op de toppen zolang t maar werkt zit het goed.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
20160917_101200.jpg
Comment
-
verlies door zondrogen is een groot woord. hoeveel thc verlies je aan wat cbn word? niks enkel ander effect. ik droog sinds ik buiten kweek de buds aan de plant zonder e knippen of wat droogt gewoon aan de gestorven plant lekker langzaam, verlies? minder = meer
Comment
-
Dus jij geeft dan gewoon geen water meer flintstoned?
En dan laat je de plant gewoon buiten staan waardoor die droogt. En door de zon wordt thc weer omgezet naar cbn.
Maar net geoogst is er toch nog geen thc. Dat is allemaal thca totdat het gedecarboxyleerd wordt?
Of haal ik nou weer dingen door de war
Comment
-
In de volle zon wordt het nog steeds circa 30 graden nu buiten. Binnen nog een beetje meer.
Je verliest smaak en geur, naast wat terpenen. Zelf probeer ik de boel onder de 25 graden C te houden.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
20160925_163855.jpg
Vandaag een cakeje ervan gemaakt en het werkt aardig goed
Comment
Comment