Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik heb men keuze gemaakt.. is men vriendin die der niet in mee wil 樂haha..
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Als ik dit soort dingen lees ben ik altijd zo blij met mijn blondje ! welke nooit ergens moeilijk over doet.
Alleen dan met kleding kopen word ik er wel is moe van maar voor de rest
Haha... ja shoppen doe ze alleen mij niet gezien.. ze geeft men plantjes ook mee water enzo klagen kank niet doen ..maar madam wilt nog een reisje ent is daar dat schoentje wringt ..😁ga nu men druppelaars instaleren en kijken hoelang men dames met 10liter overleven schat maar 5 dagen dus misschien toch een groter vat gaan halen 😎😋 grts subby
Ge kunt ni me ..en ge kunt niet zonder hahaha.. moest ze nu ook roken ..zou helemaal anders zijn.. dan wist ze waarom er zoveel liefde in ons plantjes kruipt.. het kweken van een magisch wietje kruipt veel tijd in 😋😋😎 grts subby
Bestaan ook automatische watergeef systeempjes en huis tuin en keuken systeempjes om je plant voor een weekje van water te voorzien. En Oma weet raad weedjes.
Google eens water geven jointjesdraaien.nl ghehehehe.
Comment