Hallo allemaal ik ben Chappie. en terug van weggeweest.
toch wel leuk om van iedereen te lezen dat ze lekkere groene vingers hebben!
Nou ben weer terug na lange tijd weg geweest te zijn en heb er weer zin in.
we zijn begonnen met 4 zaden uit de coffeeshop dus een volle verrassing maar ze zien er heerlijk uit er ruiken top!Bestand 25-09-16 22 54 22.jpgPlantje.jpeg
me plantjes doen het prima bloeien alleen een beetje laat maar we hebben nog top weer dus.
Kleintje.jpg heb ook lekker geoefend met stekken en gaat super. me maatje wou er een paar en heb er 1 zelf gehoudenStekkie.jpg is die nie lief?Boompje .jpg
zal morgen paar foto,s van de toppen maken.
maar wat duurt dat toch lang voor ze begonnen met toppen helemaal de langste is een groepje van 3 meest rechtse doet het het beste en komen de dikste aan is allemaal vrouwelijk
dus moet gewoon geduld hebben begint nu allemaal wel te komen gelukkig.
nou ga ik er eentje draaien zal jullie op de hoogte houden of het wat word.
toch wel leuk om van iedereen te lezen dat ze lekkere groene vingers hebben!
Nou ben weer terug na lange tijd weg geweest te zijn en heb er weer zin in.
we zijn begonnen met 4 zaden uit de coffeeshop dus een volle verrassing maar ze zien er heerlijk uit er ruiken top!Bestand 25-09-16 22 54 22.jpgPlantje.jpeg
me plantjes doen het prima bloeien alleen een beetje laat maar we hebben nog top weer dus.
Kleintje.jpg heb ook lekker geoefend met stekken en gaat super. me maatje wou er een paar en heb er 1 zelf gehoudenStekkie.jpg is die nie lief?Boompje .jpg
zal morgen paar foto,s van de toppen maken.
maar wat duurt dat toch lang voor ze begonnen met toppen helemaal de langste is een groepje van 3 meest rechtse doet het het beste en komen de dikste aan is allemaal vrouwelijk
dus moet gewoon geduld hebben begint nu allemaal wel te komen gelukkig.
nou ga ik er eentje draaien zal jullie op de hoogte houden of het wat word.
Comment