Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

KCBrains- Double D buitenkweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    KCBrains- Double D buitenkweekje

    Korting op 420shop
    Last edited by Diesel; 30 March 2010, 12:53.

    #2
    Re: KCBrains- Double D buitenkweekje

    Ik wilde bij mijn vorige kweek ook KC Brains zaden gebruiken, totdat ik er enkele van Bobo en Smokey had ontvangen, toen heb ik deze gebruikt.

    Over het algemeen zijn het goedkope zaden, echter heb ik ook nog weinig kweekjes gezien met KC Brains zaden.

    - -
    Ik heb even wat informatie verdeelt, op nederlandse sites valt er weinig over te vinden. Op engelse wel;

    'K.C. Brains has one of the worst reps in the seed market industry. Their seeds often do not germinate, their strains are poor, mostly copycat strains which they tried to cross and the results were inferior at best.' --> KC Brains is een van de slechtste breeder. Hun zaden ontkiemen vaak niet, de soortjes zijn slecht, meestal zijn het kopies van (bestaande) soortjes die ze hebben gekruist, en de resultaten zijn ver weg van goed.

    'I germed 5 seeds 4 sprouted (not bad.) 2 of the 4 were male and the other 2 were hermies right from the start. Now I know why the seeds are extremely cheap.' --> Ik heb 5 zaden ontkiemd waarvan er 4 ook uit kwamen. Daar valt niks over te zetten. Van de 4 waren er 2 mannetjes, en de overige 2 werden Herma's vanaf het begin. Nu weet ik waarom de zaden zo goedkoop zijn.

    'I use this Mango and I love it. Which by the way happens to be their free special this month. Get one pack of 15 seeds for 50.00USD and get 10 free mango with them. I have grown their Mango since I started indoors, no hermies yet and quality smoke. Sweet and sticky. Not the one hit stuff but 2 or 3 will get you where you want to be.' --> Ik heb deze Mango gekweekt en ik hou ervan! Ik heb al Mango (*) gekweekt vanaf het moment dat ik binnen ben gaan kweken. Ik heb nog nooit herma's gehad, met een goede kwaliteit. Ze roken zacht, en de toppen zijn plakkerig (lijkt mij). Het is geen wiet waarvan je stoned wordt bij 1 hijsje, maar met 2 of 3 hijsjes kom je al een heel eind.

    * Mango is een soortje van KC Brains, (was ik eerst ook van plan om te kweken)
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: KCBrains- Double D buitenkweekje

      heey weedy

      bedankt voor je reactie, en de informatie, ik ben inmiddels ook al iets wijzer geworden en ben er achter dat de double D die ik heb gekocht een kruising is van skunk en haze#19
      ik hoop ook dat het iets mag worden en daar zou ik ok wel een beetje verslag van houden, ik had tien zaden gekocht zaterdag al in watten met water gezet en er zijn er nu 9 ontkiemt, nog tips ofzo vanaf waneer ik kan zien of het een mannetje of vrouwtje is of zou ik echt moeten wachten tot de bloei?

      de zaadjes komen uit onze smartshop happy holland in nijmegen, moesten goede zaden zijn volgens die gast, maar ik heb nog 5 white widow zaden dus mocht dit niks zijn haha,!

      laterssss,,,,

      Comment


        #4
        Re: KCBrains- Double D buitenkweekje

        oh en wat is een herma? hoe herken ik een herma en wat kan ik met een herma? Dankjeeeee haha gr Antony

        Comment


          #5
          Re: KCBrains- Double D buitenkweekje

          Dacht ik al, De Happy Holland uit nijmegen. Daar wilde ik ze ook gaan halen, ik zal je even PMen daarover.

          Een Herma = 'Hermafrodite', dat is een plant met 2 geslachten, dus zowel mannelijk als vrouwelijk. Die zal zich zelf dus ook bevruchten.. aan mannetjes en herma's heb je iets. (Of je moet zaad willen maken met mannetjes).
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #6
            Re: KCBrains- Double D buitenkweekje

            @weedy, bedankt voor de info haha, aan mannetjes en herma's heb ik iets? of niets? ben alleen op toppen uit op goede lekkere wiet ik hoef geen zaadjes ofzo, dan heb ik niks aan hermas of wel? en hoe herken ik een herma, en vanaf hoe oud/groot kan ik zeggen dat mijn plant een mannetje of een vrouwtje is?en nu even over mijn KC-brains hoe die er bij staan haha!!::: ik heb nu alle 9 zaadjes in de grond zitten, ze waren al volledig ontkiemt ennu zelfs al uit de grond geschoten, ik heb nu precies een week geleden met ontkiemen van 10 zaden, en heb nu al 6 plantjes van ruim 6 cm hoog en met 4 blaadjes dus een goed begin! hoop ze opver 2 weken naar buiten te kunnen doen en in een grote pot te zetten, zit te denken aan 15 liter potten dat is meer als genoeg of zou iemand mij groter of juist kleiner aan raden?

            tyoooo Antonyy
            Last edited by Diesel; 3 April 2010, 16:12.

            Comment

            Bezig...
            X