Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
De periode dat je de meeste lichturen buiten hebt.
Een lowrider doet er van zaad tot oost 10 weken over dacht ik. Dus zou 5 weken voor de langste dag gaan zitten.
De periode dat je de meeste lichturen buiten hebt.
Een lowrider doet er van zaad tot oost 10 weken over dacht ik. Dus zou 5 weken voor de langste dag gaan zitten.
Daar ben ik het niet mee eens. Een lowryder doet het op 12/12 net goed als op 18/6. Ben dus ook van mening dat die buiten kan wanneer je wilt, mits de temp. goed is.
Bij mij staan ze 's avonds binnen op de vensterbank en overdag mits de zon schijnt en temp. boven 10graden is buiten.
Met lowryders kun je 3 rondes draaien buiten dus 3x oogsten 3x zaaien
Bedankt bartz... ik vroeg me zo iets al af...
Want ga deze week ook beginnen met me ww.
Eerste kweek
Maar wou daarna ook ene auto flower plant uitproberen.
ik dacht zelf ook dat 12/12 genoeg moest zijn maar ben daar nu dus zeker van
Daar ben ik het niet mee eens. Een lowryder doet het op 12/12 net goed als op 18/6. Ben dus ook van mening dat die buiten kan wanneer je wilt, mits de temp. goed is.
Bij mij staan ze 's avonds binnen op de vensterbank en overdag mits de zon schijnt en temp. boven 10graden is buiten.
Ik heb maar 1 zaadje dusja, 3 x oogsten zit er voor mij niet in...
zaaien en niet opsparen
daar is zaad niet voor bedoeld
zaad wil groeien en jouw mooie dikke toppen bezorgen
en je kunt ze nu al gerust zaaien wat autoflowers betreft
ik heb ze al ruim 2 weken buiten staan dus moet het bij jouw ook kunnen
grtz angel777
Okay Thanks
maar mijn terras mag niet te vol in ene keer staan. dus heb nu nog een Hollands Hope
in de grond gestoken dus die autoflower (LR#2), HH , Aurora Indica zal voor mei zijn want dan
plant ik de plantjes die nu op de vensterbank staan buiten op mijn Geurilla spots.
Maar ik heb nog een vraagje naar iedereen gericht.
Als je je Lowryder oogst en je laat het stammetje gewoon staan zal die terug gaan groei?
Heb je al es een gelijke kweek gedaan lr op 12/12 en 18/6, kan je verzekeren dat er dag en nacht verschil zit in opbrengst en kwaliteit
Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?
de vraag ging niet over de kwaliteit en opbrengst
de vraag ging over of het mogelijk was nu al buiten te zaaien.
er zal idd verschil inzitten
maar dat verschil is maar minimaal
en ja, ik heb wel vaker autoflowers onder 12/12 laten bloeien samen met gewone soortjes
Oorspronkelijk geplaatst door Ready Set GrowView Post
Okay Thanks
maar mijn terras mag niet te vol in ene keer staan. dus heb nu nog een Hollands Hope
in de grond gestoken dus die autoflower (LR#2), HH , Aurora Indica zal voor mei zijn want dan
plant ik de plantjes die nu op de vensterbank staan buiten op mijn Geurilla spots.
Maar ik heb nog een vraagje naar iedereen gericht.
Als je je Lowryder oogst en je laat het stammetje gewoon staan zal die terug gaan groei?
Daar gaat niets meer uit groeien, je kan er namelijk ook geen stekjes van maken dit omdat het een autoflower is.
Comment