Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste guerilla kweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eerste guerilla kweekje

    Korting op 420shop
    Ik heb wat early misty plantjes in de vensterbank staan die over een maandje of zo op een goed plekje moeten komen. Nu zit ik te zoeken naar die plekjes. Hierover een paar vraagjes aan de experts.

    * in een klein bosperceel tussen de weilanden dichtbij de weg. Er is hier erg veel jonge berenklauw en brandnetel. Ik denk dat ik het liever tussen de berenklauw plant, of is het contrast tussen cannabis en berenklauw te groot en moet ik de brandnetels doen? Van de weg zal het niet goed zichtbaar zijn. Wel ziet het er uit als jachtveld (dekking naast weilanden, er zijn daar hazen). De jacht begint half oktober. Zouden de jagers het bosje betreden voor oktober om wild te tellen of vinden ze dat slecht voor het wild?

    * in een bos met hoge coniferen en veel kleine boompjes (moeilijk om hier doorheen te lopen). Er ligt wel veel trash hierzo en de bomen zijn gemarkeerd voor kap. Wellicht moet ik een dekking van takken overwegen, of trekt dit juist aandacht?

    * in een bos tussen de rhodondendrons achter prikkeldraad. Dit is prive terrein, veel hardlopers, fietsers, paarden, honden op 100 meter afstand. Hier zal cannabis wel opvallen maar wellicht kijkt men niet op dat plekje.

    ... of gewoon tussen de maisvelden? Als je een plantje tussen de mais zet, krijg je dan ook boer + aanhang op bezoek of blijft het verborgen?

    #2
    Re: eerste guerilla kweekje

    Mijn tip:

    Je kan ook gewoon bij een boer die bij je in de buurt woont ofzoow, vragen of je ze neer mag zetten.
    Vaak zijn boeren hier niet vies van. Je kan hem ook nog aan bieden dat hij dan 1 van de mooiere planten zelf mag houden.
    Bij een vriend van mien op de boederiee hadden ze ook gevroagd oh dat moch. Hadden die sukkeltjes het tuseen eht mais gezet. Maar ja vergeten dat er een dijk boven lag.
    Mooi rond gat in je maisveld

    Succes er mee

    Comment


      #3
      Re: eerste guerilla kweekje

      Bosplekken zijn leuk maar kunnen erg zure grond hebben, zeker tussen die conifeertjes zou ik uitkijken.

      Bedenk met het uitzoeken van plekken dat de mooie slecht bereikbare plekjes ook voor andere doeleinden zeer geschikt zijn (een snelle natuurwip om maar iets te noemen). Een paar fikse bereklauwen of wat stekelig bessenspul is vaak een prima remedie. Maar de mooiste blijft : "begraven in het volle zicht" mensen zien wat ze willen zien > op een verstopt plekje verwachten ze stiekeme dingen(en zien ze die dus ook meteen staan). Maar op een bouwterrein in het volle zicht tussen ander groen valt het niet op, zeker als je lage planten hebt. Want mensen verwachten daar geen wiet, en de meesten zien het dan ook gewoon niet!

      Guerilla is een "numbers game" > meerdere plekken gebruiken en rekening houden met een (fors) verlies. Als je dat eenmaal goed doorhebt en je lokaties zijn de moeite waard valt er makkelijk een jaar rookwaar te scoren. Ikzelf doe het trouwens voor de fun of it, als reactie op ons waanzinnige dopebeleid.
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: eerste guerilla kweekje

        Natuurlijk gaan er planten kaduuk. Ik ben van plan om niet meer dan 1 plant per plek te doen. Vandaar het hele verhaal. Ik heb 10 zaadjes gekocht, 9 zijn levende plantjes geworden en ik hoop dat ik in staat ben te zien wie mannetje en vrouwtje worden voor ik ze ingraaf. Het is een numbers game inderdaad, ik doe het ook voor de fun en als er eentje geoogst kan worden is dat meegenomen.

        Als de grond zuur is, dan kun je dolomietkalk er overheen gooien, dit doe ik in de tuin van mijn ouders voor fruitbomen. Is er zoiets als teveel kalk voor wiet of is wiet tolerant voor hoge PH?

        Bouwterreinen midden in de stad betekent meer ogen, in een (klein) bosperceeltje waar geen wandelroutes lopen verwacht ik niet al te veel gestruin door de dichte begroeiing. Maar inderdaad zal iedereen die wel daar doorheen gaat weten wat hij ziet.

        Hoe zit het met stukjes land tussen autowegen, is daar toezicht van rijkswaterstaat of is dat niemandsland?

        Is een toiletblokje met parfum een probaat middel om wild weg te houden?

        Toestemming vragen aan de boer: klinkt leuk voor als ik wil upgraden naar industriele productie. Ik wil stiekem blijven met 1 plantje tussen de mais en niet een hele patch doen.

        Comment


          #5
          Last edited by lamnesial; 20 April 2010, 20:50.

          Comment


            #6
            Re: eerste guerilla kweekje

            hallo ben nieuw hier en ben vandaag naar zeeland geweest achter zaadjes (Northern Light) en heb ze al inmiddels lekker vochtig in watjes gestoken ben reuze benieuwd wat het word.(mijn eerste kweekje )het zal vooral nog wat aan passen zijn maar ik heb er alle vertrouwen in dat ik op jullie kan rekenen op wat advies bij deze dank jullie allemaal ik hou jullie op de hoogte grtzzz

            Comment


              #7
              Re: eerste guerilla kweekje

              jagers lopen niet door bosjes omwild te tellen alleen s'nachts met een lamp uit de auto. Wel kunnen ze voedertonnetjes hangen om het wild eten te geven. gryts

              Comment

              Bezig...
              X