Ik wil voor de eerste keer gaan kweken in openbaar terrein, dit doe ik omdat mijn ouders er niet achter mogen komen
Ik heb nog een aantal vragen voor ik ga beginnen.
Ik vroeg me af of ze ook teveel water kunnen krijgen als ik ze in de volle grond zou zaaien want de grond is er namelijk vrij drassig
verder vroeg ik mij nog een paar dingen af.
-ruik je een volwassen plant al vanaf een meter of 50?
-kun je een ontkiemd zaadje meteen in een pot buiten zetten of is de kans dat de plant dan niet goed zal groeien te groot?
-Kan ik gewone potgrond gebruiken voor in de pot en voor in de grond te doen als ik in de volle grond zou zaaien?
-Wat kan ik het beste doen in een pot laten groeien en later in volle grond zetten of gewoon in een grotere pot door laten groeien?
-Kan het kwaad als hij tussen struiken staat maar wel voldoende zonlicht krijgt?
-Is het slim om er iets van kippengaas omheen te doen of kan het ook zonder?
ik hoop dat iemand me kan helpen met mijn vragen.
Gr. Maskclone
Ik heb nog een aantal vragen voor ik ga beginnen.
Ik vroeg me af of ze ook teveel water kunnen krijgen als ik ze in de volle grond zou zaaien want de grond is er namelijk vrij drassig
verder vroeg ik mij nog een paar dingen af.
-ruik je een volwassen plant al vanaf een meter of 50?
-kun je een ontkiemd zaadje meteen in een pot buiten zetten of is de kans dat de plant dan niet goed zal groeien te groot?
-Kan ik gewone potgrond gebruiken voor in de pot en voor in de grond te doen als ik in de volle grond zou zaaien?
-Wat kan ik het beste doen in een pot laten groeien en later in volle grond zetten of gewoon in een grotere pot door laten groeien?
-Kan het kwaad als hij tussen struiken staat maar wel voldoende zonlicht krijgt?
-Is het slim om er iets van kippengaas omheen te doen of kan het ook zonder?
ik hoop dat iemand me kan helpen met mijn vragen.
Gr. Maskclone
Comment