Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

sekse bepalen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

sekse bepalen

Korting op 420shop
    hello mede smokers,

een vraagje...
    ik heb 2 plantjes buiten staan en hoewel het van dezelfde soort is (powerplant volgens mij) zit er al aardig wat verschil in.

nou had ik ergens.... gehoord dat je al de sekse kunt zien als ze al vrij klein zijn.

waar het nou op neer komt is dat de ene zijn (haar?) takjes recht tegen over elkaar zitten en de bij de andere is dit versprongen.

kunnen jullie hier iets mee??

greetz... MausieWausie..

Re: sekse bepalen

Wat je ook kan proberen is even te schudden , als het een mannetje is dan hoor je de ballen tingelen

Meestal rond de 5 of 6 internode wordt het ook zichtbaar , vrouwtje heeft een soort sprietje , mannetje heeft een aantal bolletjes , alleen valt het me de laatste tijd op dat de vergissing nog wel eens gemaakt door een uitgroei van een nieuwe tak wordt aan gezien voor het mannelijke geslachtsdeel

Je kan het ook vroeg zien als ze in de bloei gaan , mannetjes hebben een heel compact topje(door de mannelijke ballen ) ten opzichte van een dame met losse top met haartjes

Ajo
    Ventje
    Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

Vrouwelijke planten zijn vaak bossiger en korter dan mannelijke planten die minder vertakkingen ontwikkelen en de hoogte in schieten. Ook laten vrouwelijke planten eerder het geslacht zien dan de mannetjes. In de gaten houden dus als het ene plantje wel al voorbloei laat zien en de ander achterblijft.

Hier nog wat voorbeelden van vrouwelijke voorbloei. IMG_3293.jpgIMG_3291.jpg
      Last edited by Optical33; 16 June 2010, 12:15.

Comment

hahahaha..... goed... stonede site tja, had ik ook kunnen verwachten natuurlijk!!

nee super bedankt voor de info, m'n plantjes zijn eigenlijk nog zo klein dat ik het nog niet kan zien. dit wist ik stiekem namelijk al.
        nee, ik vond het wel grappig om te zien dat er in die 2 plantjes al aardig wat verschil zat.

als ik nu de foto's bekijk dan zijn het (naar mijn mening) 2 vrouwtjes.

ik heb al meerdere jaren wat planten staan maar ja, als je nieuwe dingen ziet wil je weten wat je ziet natuurlijk!

nou, geniet nog van je paf, ga ik ook doen! en de site nog even doorneuzen natuurlijk

greetzz

Mausje

Comment

Bezig...
        X