Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wietplanten van bloempoten naar vollegrons verplaatsen, is dat schadelijk?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

wietplanten van bloempoten naar vollegrons verplaatsen, is dat schadelijk?

Korting op 420shop
    hallo,

ik doe dit jaar de derde keer aan het kweken maar heb nog maar 1keer een goede oogst gehad die is om zelf te gebruiken, ik vraag me af of het beter is om in volle grond te kweken in mijn tuin. mijn plantjes (ik heb er twee) zijn nu ongeveer 10cm denk ik en hebben 6blaadjes, is het nu al te laat om in volle grond te steken of is dat totaal niet schadelijk?

Mvg rempie.

Re: wietplanten van bloempoten naar vollegrons verplaatsen, is dat schadeli

Nee hoor als maar in goede grond staan

Comment

Gat graven in je tuin en over zetten maak je niet druk het weer is er goed voor nu.
      In de volle grond zullen je planten veel groter en mooier gaan worden.

Groetjes bella
      God was never on your side..

Comment

overpotten in volle grond die handel
        grtz rob

Comment

In volle grond kunnen plantjes overigens hun eigen water en voedingsstoffen gaan zoeken, dus zou je (normaal gezien, hangt af van ondergrond) minder last moeten hebben van bijvoeden enzo
          Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

The plant of today, makes the planet of tomorrow.

Comment

waar vind je dan goede grond om de plant te potten? hoe herken je die plaatsen?

Comment

Zet ze maar in een aardappelveld ,daar heb je zeker goede grond

Comment

merci allemaal, ik heb mijn plant aan mijn beek gezet thuis, ik heb gehoord dat dat ook goede grond was en dan heb ik mijn plant nog dicht bij mij wat voeg ik nu nog extra toe aan mijn plant of welke extra zorgen doe ik nu ze in volle grond zit?

Comment

Bezig...
                X