Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek - automatic mary: vijf zaadjes van azarius (autoflowering)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eerste kweek - automatic mary: vijf zaadjes van azarius (autoflowering)

    Korting op 420shop
    Hoi iedereen!
    Heb me sinds een maand of twee gewaagd aan het kweken, hoop dat ik goed bezig ben maar heb nog wat twijfels...

    nu het geval: ik heb rond 20april enkele zaadjes automatic mary (van azarius) ontkiemd en geplant, eentje van de vijf bleek een zwakkelingetje en verdorde en twee kregen na een dikke maand "balletjes" (wat toch wijst op een mannelijk geslacht?). Ik heb dus uiteindelijk twee vrouwtjes van de vijf overgehouden...

    Een vrouwelijk plantje doet het (volgens mij toch) erg goed: ze is nu ongeveer twee maanden oud en heeft al wat topjes. Nu ben ik bang om er te vroeg of net te laat bij
    te zijn (met het oogsten) , daarom even een foto en hoop ik dat jullie hier wat raad omtrent kunnen
    geven:
    IMG_2031.jpg
    IMG_2029.jpg
    IMG_2047.jpgIMG_2048.jpg
    IMG_2049.jpg

    eerste foto is de "hoofdplant", tweede de tweelingzus

    alvast bedankt op voorhand!!

    #2
    Re: eerste kweek - automatic mary: vijf zaadjes van azarius (autoflowering)

    Staat pas net in de zichtbare bloei gaat zeker nog een heel aantal weekjes overheen voor je dat kunt oogsten. Staan er wel gezond op voor wat ik zie. En ja ballen hebben kerels idd.

    Succes verder als je regelmatig wat foto's post word je zeker geholpen met het bepalen van het oogstmoment.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: eerste kweek - automatic mary: vijf zaadjes van azarius (autoflowering)

      dankjewel!!

      Comment

      Bezig...
      X