Hoi hoi
Tweede jaar dat ik autoflowers ga zetten.
Het blijft wel een bescheiden kweekje, 3/3 zaadjes zijn uitgekomen en heb ze in 12 l potten gezet met cocco & perliet potgrond.
Na het eindeloze lezen en zoeken, kwam ik tot de constatatie dat ik nergens iets degelijk lees over zonlicht.
Ik ben wat in de war of ik de planten nu al buiten kan laten staan in direct zonlicht? Ze hebben een steeltje van 4 a 5 cm ongeveer en enkel eerste miniblaadje staat erop.
Momenteel staan ze nog achter de ruit, in de zon.
Is het beter om ze in direct zonlicht te plaatsen, of is gewoon licht (lees schaduw overdag) ook goed?
Laat ik ze beter nog een weekje binnen achter de ruit groeien?
Heeft direct zonlicht meer effect?
Het is hier de laatste tijd altijd vaak rond de 28 a 30 graden, zouden ze verbranden?
Aangezien het AF zijn wil ik zo weinig mogelijk stress....
Iemand die hier een ietwat duidelijk antwoord kan op verzinnen?
(en enig idee hoeveel water per keer ik ze mag geven?)
Ciao
Tweede jaar dat ik autoflowers ga zetten.
Het blijft wel een bescheiden kweekje, 3/3 zaadjes zijn uitgekomen en heb ze in 12 l potten gezet met cocco & perliet potgrond.
Na het eindeloze lezen en zoeken, kwam ik tot de constatatie dat ik nergens iets degelijk lees over zonlicht.
Ik ben wat in de war of ik de planten nu al buiten kan laten staan in direct zonlicht? Ze hebben een steeltje van 4 a 5 cm ongeveer en enkel eerste miniblaadje staat erop.
Momenteel staan ze nog achter de ruit, in de zon.
Is het beter om ze in direct zonlicht te plaatsen, of is gewoon licht (lees schaduw overdag) ook goed?
Laat ik ze beter nog een weekje binnen achter de ruit groeien?
Heeft direct zonlicht meer effect?
Het is hier de laatste tijd altijd vaak rond de 28 a 30 graden, zouden ze verbranden?
Aangezien het AF zijn wil ik zo weinig mogelijk stress....
Iemand die hier een ietwat duidelijk antwoord kan op verzinnen?
(en enig idee hoeveel water per keer ik ze mag geven?)
Ciao
Comment