Hey,

Van de week was mijn stam gescheurd, hij lag open tot net iets onder de tierip maar stond nog wel recht op. ook precies langs het middelste takje.
Had hem toen strak verbonden met 3 tierips (je ziet de afdruk nog) en een touw verder boven de stam.
Paar dagen later had ik de 3 tierips verwijderd, en zo laten staan met alleen het touw.
Nu tref ik dit aan, zonder de tierips gaat het weer een beetje open, maar staat wel stevig.
Ik wou hem weer strak zetten met meerdere tierips, maar weet niet zeker?
Planten staan in de regen er kan vocht tussen komen is dat erg?
ik zag net ook een mini zwarte beestjes rond dat stuk of zelfs in de spleet lopen.
Gewoon zo laten staan, of moet ik er nog wat aan doen?
De plant doet het goed ondanks de scheur.
Thankss.

Van de week was mijn stam gescheurd, hij lag open tot net iets onder de tierip maar stond nog wel recht op. ook precies langs het middelste takje.
Had hem toen strak verbonden met 3 tierips (je ziet de afdruk nog) en een touw verder boven de stam.
Paar dagen later had ik de 3 tierips verwijderd, en zo laten staan met alleen het touw.
Nu tref ik dit aan, zonder de tierips gaat het weer een beetje open, maar staat wel stevig.
Ik wou hem weer strak zetten met meerdere tierips, maar weet niet zeker?
Planten staan in de regen er kan vocht tussen komen is dat erg?
ik zag net ook een mini zwarte beestjes rond dat stuk of zelfs in de spleet lopen.
Gewoon zo laten staan, of moet ik er nog wat aan doen?
De plant doet het goed ondanks de scheur.
Thankss.

Comment