Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het nieuwe Nederlands klimaat.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Het nieuwe Nederlands klimaat.

Korting op 420shop
    Hallo,

Ergens in februari had ik al wat geplaatst (over starten in 2010 met guerilla kweken) maar ach dat is er dit jaar niet van gekomen en vandaar dat ik de vraag ook zelf niet kan beantwoorden.

Het nieuwe Nederlandse klimaat waar onze zogenaamde experts van spreken, weken van droogte gepaard met veel zon en dan hevige regenval (lees: storm). Is dat beter voor buitenwiet kweken of is het nog slechter?
    Ik leg de lat naast Mediterraans weer/subtropisch weer wat wiet het fijnste vind...geloof ik

Cheers.
    Last edited by startingweedplant; 20 July 2010, 15:19. Reden: grove taalfouten

Re: Het nieuwe Nederlands klimaat.

Buien zoals laatst in limburg en andere delen van het land vind de buitenteler zeker niet fijn. Waar ik woon werden 400 jarige eiken en beuken ontworteld dus ja was wel heftig. In de natuur zijn er altijd overlevende van zoon ramp en vuld zich dat zelf aan in je achtertuin niet zo snel. Desalniettemin is de veerkracht van cannabis enorm en hersteld en compenseert ze snel. Warme nachten en dagen komt enkel ten goede zolang het onder de 30 blijft.

Comment

Bezig...
    X