Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginneling graag jullie mening over de groei en voeding

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beginneling graag jullie mening over de groei en voeding

    Korting op 420shop
    Goededag heren van het goede leven hier ff een update ik heb 3 auto blackberry kush van Dutch passion
    3 choco kush auto van Amsterdam genetics 1 auto gorilla og van shortstuff en nog een kings kush van greenhouse seeds staan nu is dit me eerste kweek en wou graag weten hoe ze erbij staan voor leeftijd en of de voeding die ik ga geven goed is voor me blackberry's gebruik ik de bio canna lijn ( bio canna rhizotonic bio vega bio flores bio boost ) en ga voor mijn andere planten Green house powder feeding short flowering van greenhouse geven heb tevens ook een ph meter grond en water monitor ik all mis ik nog iets in me voeding en hoe staan ze erbij voor hun leeftijd graag jullie reacties

    happy growing you guy's
    mvg sebas
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Choco kush auto 1
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Choco kush 10 daagjes
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #4
        Auto blackberry kush 3 weken
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #5
          Kings kush en gorilla autoflower 2 weken oud gorilla gaat traag
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #6
            Ik denk dat we je als eens geadviseerd hebben om gewoon je plantjes te laten groeien en eens te kijken hoe ze hun plan trekken zonder al die extra aandacht voedingstoffen enz je plantjes zien er op zich zeker goed uit het gaat de goeie kant op zie ik nu goed dat je in 1 pot verschillende plantjes hebt gezaaid het is ook wel heel irritant om een tekst te lezen zonder interpunctie zou je daar even wat aandacht aan willen besteden zo kunnen wij je verhaaltje beter begrijpen en is het fijner om een leuke reactie te schrijven

            Comment


              #7
              Sorry man ja een maat van me zei gisteren dat ze klein waren dus wou graag jullie mening En ik zal hier erg in houden philly, en ja dat klopt had bij zamnesia paar buddypacks gehaald ( klein blijvende plantjes die de slechte insecten op afstand houd. ) Ik woon namelijk in een nogal groen gebied en wil geen zooi op me plantjes spuiten tegen insecten.


              greetzz

              Comment


              • Ongeldig
                Ongeldig commented
                Editing a comment
                Tsja ze zijn nog jong he. Geduld! Heel groot zullen ze waarschijnlijk niet worden, voor grote planten moet je vroeger beginnen. Of had je dat al tegen je maat gezegd?
                Ik doe niet echt aan planten in potten, of voeding geven. Desondanks deze zijn nog te jong zijn om te voeden. De BioCanna lijn schijnt prima te zijn alleen wat aan de dure kant vergeleken met het spul van het tuincentrum. Ik heb me in mijn eerste jaar ook laten verleiden tot een dergelijke uitgaaf. BioFlores, ik heb die fles nog steeds.
                Oja, het is misschien handiger om een kweekverslag aan te maken en daar al je problemen en vraagstukken gebundeld in te behandelen in plaats van telkens een los topic te openen met 'updates'.
                Ik weet trouwens niet of ze echt te jong zijn. Je schrijft het er hier niet bij sinds wanneer ze staan. Misschien zijn wel echt gewoon heel klein. De info van hoeveel weken oud ze zijn staat ergens in een ander topic right?

              #8
              Heyy ongeldig me blackberry's zijn 3 1/2 week oud en me gorilla gleu en kings kush zijn 2 1/2 week tevens allemaal auto's vind de gorilla en kings kush beetje traag gaan in verhpuding tot me blackberry's

              Comment


                #9
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment


                  #10
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment


                    #11
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment

                    Bezig...
                    X