Heb 2 planten die het volgens mij goed deden, nu heb ik de geld bladen eraf getrokken en heb het gevoel, dat het minder goed gaat plus een vriend van me vertelde me dat ik de grote bladeren moest kortknippen klopt dat, hoop dat me iemand snel effe antwoord kan geven
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mijn eerste 2 plantjes maar paniek
Collapse
X
-
Ik zou die vriend van je niet meer geloven als het op wietplanten aan komt..
Geel blad is een teken dat het blad wordt leeggetrokken. Zodra je dat blad verwijdert, gaat de plant gezond blad gebruiken om leeg te trekken. Zie het een beetje als een benzinetank van je auto: als die leeg raakt, dan heb je nog dat stukje reserve om tot het tankstation te komen. Je hebt nu in principe de tank verwijderd, dus begint je plant aan het reserve.
Maar geel blad kan wat dingen betekenen, bijvoorbeeld dat je te nat kweekt of dat er te weinig voeding in de bodem zit. Met wat duidelijke foto's kunnen we dat probleem oplossen.
Zorg dat de plant er in zijn geheel op staat, en een fototje van de aarde kan ook geen kwaad.
In het tekstvak zie je hier RECHTSboven een papiertje met een paperclipje. Via dat knopje kun je plaatjes uploaden vanaf je apparaat.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
Comment