Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

planten groeien door het dak van de kast!hoe kan ik ze het beste temmen?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    planten groeien door het dak van de kast!hoe kan ik ze het beste temmen?

    Korting op 420shop
    greenspace 23 084.jpggreenspace 23 079.jpg!je weet hoe het gaat ze beginnen aan het kweken maar als het niet snel genoeg gaat is zelfs water geven of een beetje buigen teveel werkgreenspace 23 071.jpgmet dit als resultaat!iemand tips?gaa binnenkort effe bij een ervaren kaskweeker kijken ,dan zal ik ook effe foto,s maken van hoe het ook kan.

    #2
    Re: planten groeien door het dak van de kast!hoe kan ik ze het beste temmen

    denk je dat die ervaren kweker je toestaat om foto's te maken? lijkt me wel interessant om te zien

    Comment


      #3
      Re: planten groeien door het dak van de kast!hoe kan ik ze het beste temmen

      leuke foto volgende keer zonder het huis er naast zou ik zeggen is maar een tip !!!!!!

      Comment


        #4
        Re: planten groeien door het dak van de kast!hoe kan ik ze het beste temmen

        Knippen en voortaan eerder na denken
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: planten groeien door het dak van de kast!hoe kan ik ze het beste temmen

          als dit huis te koop staat is het pas cricces hierniet alles staat op funda,oh sorry mr de rechter ik heb een paar plantjes laten groeien en de toppen geoogst om op te roken.ik stop er geleik mee en gaa over op retalinwie heeft de wietplant uitgevonden denk je

          Comment


            #6
            Re: planten groeien door het dak van de kast!hoe kan ik ze het beste temmen

            foto,s komen er morgen gewoon of ik moet 10 talle blows gerookt hebben.,en raar naar me buur meisie gekeken.is wel raar hoe stoned ik ook ben rook er echt nooit meer dan 2 in het uur maar als het fout gaat heb je er gewoon tientale gerooktof je hond gevilt.denk effe naa het groeit in het wild en binnen is het net onkruit.sorry mr als u niet kunt slapen gebruikt u maar slaappillen.asperine is ook maar boomschoors.enig idee wat die papaver simbolen op die oude amsterdamse grachten heren huizen betekenen.
            Last edited by tumble trimmert; 21 August 2010, 04:15.

            Comment


              #7
              Re: planten groeien door het dak van de kast!hoe kan ik ze het beste temmen

              greenspace 23 087.jpgen maandag gaan we binnen wiitten want zwartwitfolie is slecht voor het mileuwe kennen niet allemaal water manager worden.dan maar binnen huistuin verzorgerhahaha

              Comment


                #8
                Re: planten groeien door het dak van de kast!hoe kan ik ze het beste temmen

                je stam splijten, maar dat had je al veel eerder moeten doen.

                Het werkt als volgt:
                Je bind touw stevig aan de onderkant van de stam (dmv van wikkelingen) en dan nog eens keer een aantal centimeters eronder, dan steek je een mes voorzichtig door het midden van de stam. Het touw zorgt ervoor dat je splijting niet te groot wordt.

                Je plant stopt nu onmiddelijk met groeien en gaat volledig prioriteit geven aan het repareren van de stam.

                Wanneer de stam genezen is kun je het touw weer verwijderen, Het (steriele) mes moet je natuurlijk direct verwijderen.



                Groetjes EOG

                Comment


                  #9
                  Re: planten groeien door het dak van de kast!hoe kan ik ze het beste temmen

                  Oorspronkelijk geplaatst door tumble trimmert View Post
                  als dit huis te koop staat is het pas cricces hierniet alles staat op funda,oh sorry mr de rechter ik heb een paar plantjes laten groeien en de toppen geoogst om op te roken.ik stop er geleik mee en gaa over op retalinwie heeft de wietplant uitgevonden denk je
                  Nou wie heb de Wietplant uit gevonden dan ?
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #10
                    Re: planten groeien door het dak van de kast!hoe kan ik ze het beste temmen

                    koe eet gras ,mens eet koe simpelmens rookt plant,vindt het leuk en versprijd het over de heele wereld.plant blij mens ook.

                    Comment


                      #11
                      Re: planten groeien door het dak van de kast!hoe kan ik ze het beste temmen

                      Heb nog nooit en koe een plant zien roken
                      God was never on your side..

                      Comment

                      Bezig...
                      X