Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Problemen met water en standplaats!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Problemen met water en standplaats!

Korting op 420shop
    Hoi,

Ik lees hier en daar dat mensen op een pot van zelfs 30 liter maar 300 mll water geven om de twee dagen!

Ik heb zelf 3 potten van 7 liter buiten staan, maar door het warme weer (Spanje) is dat voor mij (denk ik) te weinig. Ik geef ze gemiddeld een halve liter water per dag! Is dit goed?

Ik heb geprobeerd op Google te zoeken naar het volgende antwoord, maar ik kon deze niet vinden (stom he):

Wanneer is het noodzakelijk de planten binnen te zetten? Ze kunnen toch gewoon buiten blijven staan? Ik begrijp dat als het stormt dat je deze binnen zet, maar nu lees ik hier en daar dat veel mensen hun planten standaard in de avond binnen zetten!

Re: Problemen met water en standplaats!

Het antwoord op je vraag is eenduidig en niet voor meerderlei uitleg vatbaar: je moet water geven naar de behoefte van je planten. Het maakt geen ene mallemoer uit wat anderen zeggen. Als de blaadjes gaan "schrompelen " pleur je er gewoon een plens water over. Desnoods gooi je er 10 liter tegen aan: je ziet van zelf de volgende dag of je een dagje nadien kunt overslaan of niet. Wiet is en blijft onkruid dat hooguit door te veel voeding naar de klote kan worden geholpen.
    Succes verder.

Comment

Bezig...