thanks
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
** Het grote Wat-Zal-ik-dit-Jaar-gaan-Kweken-topic **
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
- Likes 1
Comment
-
Allemaal Zamnesia zaden !!
Die dit jaar nog allemaal
aan de beurt gaan komen !!
2AC825C4-9323-46F0-91AF-FEB7BCB8222E_1_201_a.jpeg
Girl Scout Cookies
Monster Zkittlez
Gorilla Glue
Kalini Asia
Bannana
Runtz
Remco.Last edited by Remco; 22 March 2021, 17:49.
- Likes 4
Comment
-
Dit jaar voor mij een boel eigen zaden, die moet ik nog kiezen. 124+ soorten.
Daar bovenop een rijtje van sensi seeds die ik al wil proberen sinds ik 17 was. Early skunk, Durban (in de hoop dat dit hetzelfde is al durban poison, die zweterige muskus-komijn wietsoort die ik vroeger nog weleens kon krijgen maar tegenwoordig overal anders smaakt, toendertijd verkocht als PP maar dat was het echt niet) en een bult reguliere(!) ruderalis indica.
Ik wil die vroegbloei genetica gaan gebruiken, flink wat stuifmeel opslaan. Ruderalis indica was de eerste wietsoort die ik ooit kweekte, heeft het toen echt goed gedaan; flinke planten, in september helemaal klaar met bloeien. Da's een stukje genetica die super bruikbaar is, maar waarschijnlijk recessief.
Als ik nog P#2 heb, dan gaan die twee op elkaar. Jemig stel je eens voor, tweemaal 3 maanden groeiende autoflowers.. Tweemaal hoofdzakelijk indica. Tweemaal best wel resistent tegen ziektes..
Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
- Likes 2
Comment
-
Hier komende ronde Seedstocker CBD 1:1 SILVER LIME HAZE AUTOFLOWER en Dinafem Dinamed CBD fotoperiode.
Verder: Jalapeno, Piquillo, Money Maker, Artisan Blush Tiger en augurk profi F1.
Weet niet of ik deze buitenronde tijd heb voor een verslag, maar kom zeker weer af en toe even kijken.
"We are stardust, we are golden.
And we've got to get ourselves back to the garden".
- Likes 2
Comment
-
Beide het en der en een keer besteld op pepers.nl of zo ...
-
Hoi Eurogro Ik had een flinke opbrengst van de MM! Prima tomaat dus. De Artisan Blush Tiger heeft me verder aangenaam verrast: Hoge opbrengst van hele bijzondere kleinere tomaatjes. Ik heb ze in 12 liter bouwmarkt emmers met gaten onderin op een schotel staan en draai ze om touwen heen die aan de overstek van de schuur bevestigd zijn.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Slome Joop View PostDit jaar doe ik niet mee. Geen tijd voor
....
Ik houd het simpel, 1 plant, meer niet.
Welke soort weet ik nog niet.
Zoals altijd zoek ik een niet zo sterke soort.
De Indica (West Coast Bubbles) van vorig jaar bevalt me beter dan de Sativa (Blue Dreamer), dus het wordt een Auto Indica (dominant) laag tot middel THC, liefst geen of weinig CBD.
Suggesties zijn altijd welkom.
- Likes 1
Comment
-
De beslissing is gevallen en de zaadjes zijn aangekomen.
- 3x Sour diesel
Ik heb er nog eentje van vorig jaar, dus die gaat ook de grond in.
- 3x Zkittlez
- 3x pineapple express.
Twee keer overwegend sativa, 1 keer heavy indica. Allemaal huismerk AFjes van Dutch Headshop. Ik heb een gratis pen gekregen.
Comment
-
Lekker hoor zoet, daar hou ik wel van. Van de effect beschrijving wordt ik ook wel blij: "een gevoel van diepe ontspanning en daarnaast verdwijnt elke vorm van stress", aldus de auto van Barney's. Waar het mij vooral om gaat is dat je niet meteen knock out ligt na één hijs. Die van Barney's is 15% THC zeggen ze, dat is nog op het randje denk ik. Ik zal eens zoeken naar de verslagen. Ik heb van de week ook al lopen zoeken naar verslagen op JD. Het jammere is dat het er best veel zijn, maar dat niet veel mensen de moeite nemen om na de oogst ook nog eens op te schrijven hoe de wiet bevalt. Misschien heb ik hier zelf ook wel enige schuld aan en dat zal ik vandaag of morgen eens bijwerken.
-
Ah, ik lees net dat de auto Pineapple Express van Dutch Headshop 19 tot 21% THC heeft, dat is me echt iets te sterk.
Die van Barney heeft veel CBD, dat wil ik nou juist ook net niet.
-
Comment