Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer overpotten, en eventueel toppen?
Collapse
X
-
Allemaal veel te veel recuperatietijd nodig na toppen die Autoflowers, sommige gaan al in voorbloei na 3 of 4 weken.
Gewoon laten groeien die handel en best ineens in grote pot steken ze worden niet graag verpot allemaal stress voor de plant.Stress is recuperatie en dat word dan weer omgezet in een tijd groeistop voor herstelling.
Waarom gooi je ze niet plat. LST
voor de rest mooi groen en die haartjes wijst op voorbloei die gaat nu nog serieuze groeispurt krijgen en dan komen de pruikjes.veel succes verderThe dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
5 lekkere grieten onder de zon
Comment
-
Comment
-
Zou het verstandig zijn om ze nu al 24/7 buiten te zetten? Anders dan pot ik ze morgenmiddag allemaal over en zet ik ze gewoon buiten. Aangezien ze eerder al last hadden van de zon omdat ze binnen voorgegroeid zijn, zet ik ze eerst onder een soort overkapping voor een dag. Zou dat voldoende zijn voor ze om te wennen aan volledige buitenlucht?
-
-
De eerste dame heeft haar nacht overleefd, echter heeft ze nogal last van wat visite van wat (ik vermoed fruit-) vliegjes.
Erg of niet erg?Attached Files
Comment
-
Ik pak dat type vliegjes er altijd van af met een natte hand. Tussen vinger en duim dood drukken. Je kan ze er ook af spuiten met een harde plantenspuit waterstraal (maar mee stoppen als ze bloeien anders worden je blommen zeiknat). Zet je pot dan iets schuin dan valt niet al het water in de potten en worden ze niet te nat.
-
Comment