Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White widow buiten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    White widow buiten?

    Korting op 420shop
    Beste kwekers,

    ik vroeg mij af of White widow een geschikte buitenplant is. Het is voor geurillia dus ik kan de boel niet al te vaak controleren. Hoe zit het met de oogsttijd/schimmelbestendigheid van deze soort?

    Alvast bedankt!

    Giga

    #2
    Re: White widow buiten?

    yoo giga white widow doet het goed. ook guerilla, ze is redelijk schimmel bestendig.en de oogst haal je makkelijk op natuurlijke wijze met haar.

    greetzz stafford

    Comment


      #3
      Re: White widow buiten?

      lekerrrrrrrrrrrr

      meeldauw kan wel een puntje van aandacht zijn bij nattig weer, maar bij een goeie zomer heb je er een vette guerillawiet van!
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: White widow buiten?

        white widow staat bekent om zijn lange stengels die makkelijk knikken,als je niet veel kan chekken zou ik ze zeker niet toppen en er een stevige stok bij planten.
        schimmel valt mee want de toppen zijn niet heel compact maar met veel regen zuigen ze wel veel vocht op waardoor ze ook kunnen gaan rotten.

        oogst tijd hangt af van verschillende factoren, maar ga er maar van uit dat ze de tweede of derde week van ocktober een heel eind zijn.

        Greets
        If You Don't Smoke It,Don't Grow It!

        Comment


          #5
          Re: White widow buiten?

          zeer fijn ga er eveneens een guerilla kweek mee doen, en sweens ook m'n eerste

          Comment

          Bezig...
          X