Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tips voor een beginnende pp kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    tips voor een beginnende pp kweek

    Korting op 420shop
    Dag heren en dames, ik ben vrij nieuw in het kweken van wiet , eigenlijk word dit mijn eerste jaar dus ik kan denk ik wel een paar tips gebruiken over mijn planten

    beide planten zijn nu ongeveer 20 cm hoog en staan elke dag ( met dit mooie weer hier in nederland ) buiten , ik laat ze ook in de nacht buiten staan .. ( is dit een probleem? )

    maar nu heb ik een vraag over dat 18/6 en 12/12 van het binnen kweken , want dat kan ik buiten niet halen , ik denk dat mijn plant van 8 uur ochtend tot 4 uur smiddags vol in de zon staat . is dit voldoende?

    en hoe zit het met pp ( powerplant ) . is het nog nodig om extra voeding te geven ect ect?

    en er is nog 1 probleem ( ja ik weet het heb veel vragen maar hoop dat jullie ze allemaal kunnen beantwoorden ) soms loopt er een soort van spinnenweb tussen mijn bladeren door . nu heb ik dus aan mijn moeder gevraagd ( die heel veel ervaring heeft met planten , geen wiet planten trouwens ) of dit een teken was van spint , zij zegt dus dat er alleen spint on staat als je plant op de toch staat en dit is buiten niet het geval klopt dit?

    alvast heel erg bedankt .


    Smoke Weed Every Day
Bezig...
X