Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bladprobleem RoadRunner autoflower

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Bladprobleem RoadRunner autoflower

Korting op 420shop
    Heb 2 Roadrunner autoflowers en een buitenkas staan.
    kas.jpg

Plantjes zijn 3wkn oud en staan nu een dag of 5 in Janeco-lightmix PH 5,5-6,5 EC 1000-1250, met ph 5.8-6 water.

1 van de 2 heeft bij de nieuw groeiende blaadjes tussen de grotere bladen gele vlekken.
    Verder ziet het plantje er goed uit.

Iemand een idee?

IMG_3438.jpgIMG_3437.jpg

Wel leuk om te zien dat de andere van de 2 al THC haartjes begint te vormen.

IMG_3439.jpgIMG_3441.jpg

Re: Bladprobleem RoadRunner autoflower

zorg dat er ten aller tijde voldoende frisse lucht bij kan
    anders krijg je dunne stengeltjes die straks in de bloei niet veel gewicht kunnen dragen.
    misschien is het iets te warm geweest in die mooi kweekbak, of overvoeding??
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Lijkt indd veel op overvoeding!

waar kweek je op?
      Is het glas halfleeg of halfvol?

Comment

Frisse lucht en/of temperatuur kan het idd wel zijn, ga het weekend eerst maar is wat meer openingen aan de zijkant maken voor voldoende frisse lucht.
        Heb nu wel 2 schuifjes onderaan zitten maar deze zullen wel te klein zijn.

Overvoeding lijkt me sterk aangezien ik op lightmix(zie mijn 1ste post) kweek en daar zit weinig voeding in hooguit voor 3 wkn.

Ben wel van plan om over een week of 2 met bloeivoeding te gaan beginnen, weet alleen nog niet welke.
        Iemand een suggestie?
        Is trouwens wel lastig aangezien bijna alles gebasseerd is op mengverhoudingen van 1:200 heb wel een jerrycan van 20ltr maar ga maar is 0,5ml afmeten.

Comment

Bezig...
        X