Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LST vragen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LST vragen

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal!

    Ik vraag mij af of ik LST juist uitvoer. Ik heb nu een 4 week oude autoflower (royal creamatic) staan die ook onlangs kleine bloemhaartjes heeft ontwikkeld. Ik zou graag LST toepassen om mijn opbrengst te verhogen, maar ben bang dat ik iets fout doe, waardoor mijn opbrengst dan toch lager wordt.

    Buig ik de stam niet te veel naar beneden? Ik ga ervan uit dat de hoofdcola op dezelfde hoogte als de andere moeten zitten, dus dat heb ik over 2 dagen geleidelijk gedaan. I heb ook langs de andere kant een tegenanker geplaatst zodat er niet teveel langs 1 punt getrokken wordt, is dit goed of juist niet nodig?

    Ik heb ook net een blad onder een ander blad gestoken die licht blokkeerde, is dit een goed idee of niet (zie foto)?

    Wat zijn jullie bedenkingen, doe ik het goed, denken jullie dat het niet veel zin meer heeft of andere adviezen zijn allemaal welkom!
    Attached Files
    Last edited by HDHD; 8 June 2022, 13:16.

    #2
    Nee joh lekker bezig.
    Autoflower is niet ideaal maar als je t beetje rustig aan doet heeft ie niet zo veel tijd nodig om te herstellen in z'n korte groei leventje en kan t best wat worden.

    Je moet autoflowers eigenlijk in de auto kweken eh.
    Lekker warm en je kan haar steeds in t licht zette. Heel belangrijk.

    Probeer de potrand te volgen heb je gelijk beetje ondersteuning en je kan makkelijk z'n eigenlijke lengte brekenen door de diameter vd pot x * pie te doen.

    Kan je kijken of je beetje uitkomt of volgende x toch beter met regulier aan de gang gaat.

    ​​​​​​ Suc6
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment


    • HDHD
      HDHD commented
      Editing a comment
      Oké, dankuwel voor je reactie! Volgens mij zal het beter uitkomen dan de normale kerstboomvorm. Ik vraag mij juist nog af of ik het blad dat ik onder een ander blad heb gestoken misschien gewoon kan wegknippen, deze zit redelijk in de weg en zit anders toch maar onder een ander blad en het blad die helemaal op de aarde ligt, of levert dit te veel stress op ofzo?
      Last edited by HDHD; 8 June 2022, 16:32.

    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Kerstboomvorm zou net het opbrengstelijk zijn buiten volgens beowulf

    • HDHD
      HDHD commented
      Editing a comment
      Ah echt, ik lees op veel sites dat LST buiten nog steeds voordeligste is, maar zal ook wel afhangen van de omstandigheden zeker. Goh ja ik kan nu toch niet echt meer terug dus laten we hopen dat er in mijn geval wel meer opbrengst is!

    #3
    Naar Beo moet je sowieso niet teveel luisteren.
    die is al 30 jaar niet van z'n zolderkamer afgekomen..
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment


      #4
      Qua formaat ben je er wel wat vroeg bij denk ik persoonlijk.
      Niet persé omdat het slecht is voor je plantje, maar wel omdat het een getrut met de watergift wordt zo dicht op je aarde.
      Bladeren liever niet snoeien bij auto's (helemaal niet in de bloei) en zou ik persoonlijk pas wegbuigen bij de ekte ekte toppen, anders gewoon lekker laten zitten zodat de takken eronder naar licht gaan "zoeken" en sneller op gelijke hoogte komen.

      Verder gewoon lekker doen wat je niet laten kan, watergift en voeding is veel meer waard. Iemand anders ken je zo weer wat anders vertellen. Ieder zo zijn dingetje zeg maar.
      succes

      Comment


      • HDHD
        HDHD commented
        Editing a comment
        Ja dat snap ik maar ik wil ze zoveel mogelijk laten groeien voor dat de topvorming begint en dat zal niet meer zo lang zijn denk ik, dit is het begin van de 2e week dat de bloeiharen zichtbaar zijn, dus daarom dat ik denk om bladeren weg te steken, maar knippen doe ik dus niet!

      #5
      Ziet er keurig uit hoor, over een paar dagen zal hij alweer wat gegroeid zijn en minder onder spanning staan
      Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

      Comment


        #6
        Oké, bedankt voor jullie reacties ik hou jullie nog op de hoogte over de vooruitgang!

        Comment


          #7
          Buiten hoef je niet persee lat uit te voeren, de zon is overal. De nieuwere autoflowers zijn net zo sterk als fems. Toppen, dieven en dat allemaal geen enkel probleem. Maar wel op het juiste moment, dat is vaak het moeilijke er aan.
          Last edited by Kunichika; 11 June 2022, 11:11.

          Comment

          Bezig...
          X