MOGE MEDE GROWERZ .heeft iemand goeie tips voor het verduisteren van mn buitenmoppies 12 12 strax.eerste buitenwiet teelt!ben echt benieuwd naar jullie ideeen.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Afbloeien
Collapse
X
-
Re: Afbloeien
Als je met wat meer details komt, kan men je beter helpen? Hoe groot is je plant? (Als je plant boven de twee meter is, wordt binnenshuis in sommige huizen al moeilijk).
Heb je toevallig geen tuinhuisje? Dan kun je daar de eventuele ramen in verduisteren (door bv vuilniszakken tegenaan te plakken).[B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!
Comment
-
plantjes zijn nu nog maar een halve meter ongeveer,wil ze laten groeien tot +_ 2mtr tot ik ze weer ga toppen(week2algedaan)ga ze vande week overpotten van 25 naar 65ltr allmix!!ben gewend dat de relais mn "zonnetje" uit doet!maar ben nu echt nieuwsgierig hoe ik dat(volgens mij)medio juli ga aanpakken qua verduisteren .zit te denken aan anti-worteldoek,tentje bouwen laat immers geen licht door en ademt lekker ivm condens,alle tipz en trukz welkom.gr jamie
Oorspronkelijk geplaatst door hawk72 View Postloop hier met dezelfde vraag jamie. Ben dus ook benieuwt naar de antwoorden.
jaman,als je wat hoort of ziet laat ff wete.thanx
anders om doen ik t zelfde jamie
Comment
-
Hallo mensen,
Ik ga begin juni beginnen met verduisteren
Ik heb een geraamte om me planten gebouwt met zeil wat licht door laat voor de regen
Heb ook zwarte folie wat geen licht door laat opgerolt boven de geraamte zodra ik ga verduisteren rol ik dat elke avond uit
Ik ga een verduisteringstabel volgen die heb ik op deze site gevonden van 2009
Misschien is dit ook wat voor jullie
Comment
-
IMG00413-20110520-1010.jpgIMG00407-20110520-1004.jpgIMG00409-20110520-1007.jpgIMG00411-20110520-1008.jpgIMG00410-20110520-1008.jpgIMG00412-20110520-1009.jpgverduisteringstabel.jpgIMG00408-20110520-1005.jpgDit zijn ze dan waar ik toen die verduisteringstabel heb gevonden ken ik niet meer vinden maar had hem gelukkig op me pc opgeslagen
Wat je ziet op de fotos de linker en rechter zij aanzicht daar zit een lat die ik niet heb bevestigt tegen de muur dus kan hem van de muur af halen zo bevestig ik het zeil zodra ik dat lat naar de muur kant op duwt komt die strak vast te zitten gelukkig loop me tuin wat scheef vandaar dat het zeil strak vast kom te zitten
Aan de voorkant van de zeil heb ik een lat aan vast gezet zodat het zeil strak naar beneden komt te zitten door het gewicht altijd makkelijk voor de wind
Dat zeil die ik gebruik dat is zwart wit folie tekoop bij de crowshop die heb ik dubbel gemaakt zodat de binnenkant zwart is en de buitenkant
Binnen 1 minuut heb ik het afgedekt scheelt hoop werk
Hoop dat je wat aan deze info heb mij lijkt het de beste oplossing die ik tot nu toen heb gezien
Comment
Comment