Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waar zal ik me wiet drogen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

waar zal ik me wiet drogen?

Korting op 420shop
    ik heb tegen me ouders gezegd dat ik hennep plantjes kweek 'waar alleen zaad vanaf komt' en dat geloven ze wel.

maar k heb wietplanten! en als de plant klaar is moet ik hem meteen weggooien van me vader.. maar hoe kan ik het dan drogen? want vorig jaar had ik een plantje en dat had ik op zolder laten drogen! de hele zolder stonk en het was maar 25gr.
    waar zal ik het drogen of is er iets waar je het in kunt drogen dat je niet ruikt?

alvast bedankt
    met een jointje elke dag, ben ik elke keer weer lekker skaf

Smoking marihuana , till I die

Re: waar zal ik me wiet drogen?

Je hebt geen droogprobleem, maar een ouderprobleem. Je moet 18 zijn om op dit forum te komen, dus meerderjarig. Als je als meerderjarige sommige dingen stiekem moet doen omdat je met je ouders geen consensus kunt bereiken dan resteert er maar een ding: zelfstandig gaan wonen. Het alternatief is je te voegen naar de door je ouders gestelde regels.

Comment

bij de buren

Comment

Bij mij als we fifty fifty doen bwahahahahahah

Comment

Gewoon op zolder doen en laten stinken ..andere optie zie ik zo niet voor je.
          Bij vrienden zal ook wel niet kunnen, buiten kan ook niet...wat blijft er over?????

Comment

Kastje maken met filter erop? Maar dat zal je vast wel niet kunnen of mogen...

Comment

Kraakpand zoeken en hopen dat er geen krakers zitten haha

Comment

aansteken en op smoken

Comment

natte wiet roken ja lekker

Comment

Gewoon niet liegen maar eerlijk zijn tegen je ouder en als je toch wil kweken op je eigen gaan wonen
                    God was never on your side..

Comment

droog gewoon op zolder en hang er een geur ding bij die om de 20 min een keer afblaasd .
                      volgens mij heet dat airwic of zo iets ff goed op letten bij tv kijken komt om de zoveeltijd voor bij .
                      gebruikte zon ding ook toen ik nog naast het politie kantoor woonde
                      gr chef

Comment

haha naast het politiekantoor nog wel haha

okee dan ik zal wel ff kijkee!

greetz

Comment

denk dat er wel een betere optie is
                          je wietplanten omhakken op z`n kop hangen in het donker, voor ongeveer 3dagen. haal daarna al het blad eraf.
                          stop het in een glazen pot,plastic iets wat dicht kan, haal je wiet er wel dagelijks uit en laat het een minutjes luchten.
                          weet natuurlijk niet of je ouders dagelijks bij je plantjes komen kijken maar misschien merken ze 3dagen extra niet
                          heeft ook nog meer voordelen denk dat erdaardoor ook meer van je oogst behouden blijft, maar heb er zelf nog geen ervaring mee
                          ben zelf met mn eerste kweekje bezig en kan over een maandje oogsten ga dit dan proberen dit heet curen maar er is een kans alles gaat roten/schimmelen
                          Peace

Comment

jow weet jij ook hoe lang je het curen moet volhouden ..
                            heb nu 3 planten klaar en ga gewoon kijken wat het beste gaat ..
                            gr chef

Comment

Yow
                              Ik ben van plan om volgend seizoen men 1ste plantjes te zetten, hebben al ongeveer alles uitgewerkt, maar zitten nog steeds met het probleem: Waar ga ik men planten drogen :s?
                              Naast men huis heb ik een schuur (vroeger boerderij geweest), redelijk oud gebouw wel al, zeker niet warm op de gelijksvloers en 1ste verdieping, en deze heeft ook een zolder, geisoleerd, en vroeg ik me dus af, als deze genoeg geisoleerd zou zijn, kan ik dan hier mijn planten drogen? Zou misschien wel best 1st eens meten hoe warm het daar is in de maand september of oktober...

Comment

Bezig...
                              X