Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bruine vlekken en andere vlekken op het wietblad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bruine vlekken en andere vlekken op het wietblad

    Korting op 420shop
    Hoi iedereen,

    Ik ben 7 weken geleden begonnen met kweken, en ging tot nu toe erg goed, nou heb ik de laatste 2 weken al last van bruine vlekken op mijn blad en ze lijken droog, nu dacht ik omdat het de afgelopen weken veel geregend heeft dat het kwam door verzuring. Ik heb gelijk kalk gehaald en we zijn nu 3 dagen verder en het lijkt alleen maar erger te worden. Weet dus niet goed wat het kan zijn, zou het kunnen dat de voeding op is? Of zijn bruine gedroogde vlekken en krullende randen geen kenmerk van voeding te kort? de nieuwe blaadjes komen er ook al een stuk lichter uit.
    Ik heb batmix van plagron gebruikt de planten staan daar nu 6 weken in. Kan het zijn dat door het vele regen de voeding eruit is of is dat sowieso wel na 6 weken batmix? Zou dat het probleem kunnen zijn? Op de laatste foto (is ook maar op 1 blad, zie je een grijzige vlek, hier heb ik er 3 van op 1 blad, weet iemand wat dat kan zijn?)

    Hier ook nog een paar foto's van de bladeren.26062011403.jpg26062011404.jpg26062011405.jpg26062011407.jpg26062011406.jpg
    Last edited by autof; 26 June 2011, 20:39.

    #2
    Re: Bruine vlekken en andere vlekken op het wietblad

    Verplaatst maar: Vragen buitenwiet kweken.

    Comment

    Bezig...
    X