Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plant oogstklaar???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Plant oogstklaar???

Korting op 420shop
    Hallo iedereeen.
    Ik heb deze week een plantje van iemand gekregen aangezien hij gaat verhuizen en hij zijn plant niet wil meenemen. Nu heb ik enkele vragen.
    - Weten jullie mss welke soort het is aangezien het plantje zeeer klein in ( 15 cm schat ik)
    - Wanneer is de plant oogstklaar. (ik zie nu al vele bruine haren en hij is volgens mij oogstklaar)

Ik hoop dat jullie mij kunne helpen aangezien ik er geen verstand van heb. Zal ook nog enkele fototjes posten dan kunnen jullie het ook een keer zien.

Grtz!!
    IMG00008-20110629-1806.jpgIMG00009-20110629-1807.jpgIMG00010-20110629-1807.jpgIMG00011-20110629-1807.jpgIMG00012-20110629-1807.jpg

Re: Plant oogstklaar???

Soort:
    Het is een autoflower, meer detail zal niemand je kunnen geven .

Oogstklaar:
    De pistels zijn grotendeels gekleurd, dus op zich denk ik wel dat het mag. Om zeker te zijn zou je met een vergrootglas eens naar de trichotomen moetne kijken (de kleine kristalletjes op je toppen en op je blaadjes). Als deze doorschijnend zijn mag de plant nog blijven staan. Zijn deze milky (melkachtig wit, troebelwit), dan kan je in principe al oogsten (high effect). Je kan dan ook nog wachten tot ze amber worden (roestkleur, oranje achtig): als 70 - 80% van de trichotomen amber zijn moet je zeker oogsten! Dan krijg je het stoned- effect, maar vanaf dat punt begint je plant thc af te breken.

Als je geen vergrootglas/microscoop hebt om ernaar te kijken, zou ik ze oogsten, maar da's mijn mening maar.
    Grtz
    Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

The plant of today, makes the planet of tomorrow.

Comment

Re: Plant oogstklaar???

Bedankt voor de snelle reactie!!

Dan denk ik maar dat ik hem ga oogsten maar veel zal het niet zijn denkik aangezien het wel heeeeel kleine topjes zijn of valt dit nog mee?

Groetjesss

Comment

Bezig...
      X