Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag voorbereiding grond

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Vraag voorbereiding grond

Korting op 420shop
    Hallo,

In voorbereiding op ons volgend kweekjaar vroeg ik mij af wat je als beste kan doen om je grond hierop voor te bereiden..

We gaan volgend jaar een 20tal planten zetten en we willen dit zogoed mogelijk doen uiteraard. En een heel belangrijk aspect is natuurlijk de grond. Moet ik deze voorbemesten? Wanneer? Met wat allemaal?

Hopelijk kan iemand mij helpen

Grts

Re: Vraag voorbereiding grond

Als je de zoekfunctie op dit forum zou hebben gebruikt dan zou je die vraag gewoonweg niet gesteld hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brechtC View Post
      wat je als beste kan doen om je grond hierop voor te bereiden..
      Ik zou beginnen met een goed gesprek met de betreffende grond, eventueel een gezamelijke meditatiesessie om de juiste mindset te verkrijgen. Voorts een rigoreus trainingsprogramma (met tenminste 3x per week 10km hardlopen, dagelijks situps en pushup) en speciale armoefeningen voor jouzelf zodat je straks bij het zaaien geen blessures oploopt. Daarnaast zou ik het aanwezige bodemleven streng selecteren (sollicitatiebrieven, certificatencheck van goed bodembeheerschap, uitgebreide achtergrondscontrole evt mbv de AIVD afdeling microcriminaliteit, en natuurlijk een assesment. Tegen de tijd dat dat allemaal achter de rug is heb je vast de buitensectie hier al even doorgebladerd waar meer steekhoudende info te vinden is over bodemverbetering
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Het was idd even zoeken maar hier staat wat info, en hier kun je ook nog wat wijsheid vinden.
        Deze post heb je wel al gelezen toch ?
        Zo zullen er nog heel wat topics zijn boordevol info.

Een goeie voorbereiding betekend ook veel lezen
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Je bodem bewerken voor een volle grond kweek doe je in de herfst voor het voorjaar dat je buiten gaat zaaien , daar ben je dus reeds te laat mee.

Comment

als je ze zomaar ergens neerzet,en de kans op roof groot is,moet je je hier goed inlezen,en de zoekfunctie gebruiken.ga je het bij iemand in de tuin doen,dan heb ik wel tips.eerst laten groeien in 15 liter potten,met lightmix,en een keer in de week wat vismix van biobizz,en dan na 8 weken overpotten,in 65 of 90 liter kuipen met allmix of batmix,en dan na een maand gaan voeden met bio bloei van biobizz.kost wel wat centen,maar met een goede zomer heb je een paar jaar te roken.de blauwe petten zien geen verschil tussen 20 grote planten,of 20 kleine planten,ook de rechter niet doe hier je voordeel mee

Comment

dank !

Comment

Bezig...
              X