Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet buiten kweken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wiet buiten kweken

Korting op 420shop
    Hey iedereen,

Ik en een maat zouden graag binnekort(lente) ons wat wietzaden aanschaffen. Nu is de vraag "hoe beginnen we er het best aan". Hiermee bedoelen we: welke soorten zijn het beste, waar planten,... IK hoop dat iemand ons kan helpen. En is het ook mogelijk om dit in een openbaar park te planten(niet qua subtiliteit, maar voor genoeg licht,...)?

Greetz

Re: Wiet buiten kweken

Lees eens wat buiten kweek verslagen door zou ik zeggen.
    En je kan over al kweken als je wil , maar vergeet niet dat anderen openbaar ook jou planten kunnen vinden
    God was never on your side..

Comment

Yep, zeker eens goed gaan lezen hier, want over al je vragen staat al veel info. (check)
      Openbaar park kan, maar lijkt me niet handig.
      Als iemand je plantje ziet/ruikt/hoort, ben je 'm kwijt, wordt zo uit de grond gerukt en weg is-ie.

Soms komen ze dan ook op dit forum melden dat ze 'zielige plantjes gevonden' hebben.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ik heb hier nog een foldertje "politiek kweken", een of ander mafkees kwam daarmee op het station.

daarmee is het de bedoeling om JUIST op ultrazichtbare plekken wietplantjes te kweken (nouja..,.plaatsen is het meer). Als statement
        zoiets als het hele dak van een politieburo, en zonder schade
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Bedankt voor de snelle reacties! Kunnen jullie mij ook een soort aanraden die gemakkelijk buiten te kweken is?

Comment

Wil je grote of kleine planten? als je voor een buiten kweek gaat in een park ofzo ( guerilla kweek ) dan zou ik voor een autoflower soortje gaan, die zijn tussen de 40cm- 100cm ongeveer. succes!

Comment

Ok, heb al een paar soorten op het oog maar ik heb nog een vraag. Er staat bij elke soort voor gevorderden/beginners. Maar bedoelen ze dan voor dit te kweken voor gevorderden/beginners of voor op t roken? sorry als dit een domme vraag is maar ik geraak er maar niet aan uit!

Comment

Dat gaat om de moeilijkheidsgraad....om het te kweken.

Comment

Ok, bedankt! Nu heb ik nog een laatste vraag. Welke planten blijven relatief klein? Om het een beetje subtiel te houden

Comment

Hey Nathandax,

Lees hier eens rond en bekijk de zoekfunctie eens.. Die is er niet voor niets! Ongeveer iedere seedbank heeft een hoogteaanduiding voor iedere plantsoort. Als ze dat niet hebben, kun je ze beter niet vertrouwen. Ook als je eens terug leest op enkel deze pagina zie je al dat iemand zegt:
                    Wil je grote of kleine planten? als je voor een buiten kweek gaat in een park ofzo ( guerilla kweek ) dan zou ik voor een autoflower soortje gaan, die zijn tussen de 40cm- 100cm ongeveer. succes!
                    Dat zijn dus kleine planten.. Je kunt ze zelfs toppen om ze korter te houden, hoewel dat met autoflowers misschien een erg dom idee is. Kijk hier eens lekker rond en je zult meer vragen beantwoord krijgen dan je kunt stellen.. Maar dan moet je er wel even voor gaan zitten. Het loont zich gelukkig erg makkelijk! En je hebt gelukkig nog ruim de tijd om je goed in te lezen voordat je kunt beginnen rond mei/april.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

ik zei toch wel voor een autoflower gaan hoor, zijn makkelijk en klein al helemaal de lowryder 1 die blijft rond de 40cm succes!

---------- Post added at 14:46 ---------- Previous post was at 14:45 ----------

Ik zou*

Comment

Als noodoplossing zou je kunnen beginnen met auto's: dan heb je in ieder geval wat te roken. Als je evenwel half juli tot begin augustus wat reguliere planten zet dan blijven ze relatief klein en dat heb je iets behoorlijks te roken. Wiet van de meeste AF-soorten zijn inferieur in vergelijking met wiet van reguliere soorten. Een coffeeshop die uitsluitend wiet van AF-soorten zou verkopen is binnen de kortste keren failliet. Twee AF-soorten die nog enigszins rookbare wiet geven -althans wiet die mij kon bekoren- zijn de Big Devil en de Black Jack. Maar dat zijn dan ook geen zielige 40 cm plantjes met een top die nauwelijks een top kan worden genoemd. Buiten kun eigenlijk je alle kanten op, getroost je enige moeite en zoek een veilige plek zodat je niet bent aangewezen op low-ryders: dat is meer een plant voor een micro-kweekje in een systeemkast van een computer.
                        Last edited by Xtreme; 5 February 2012, 16:15.

Comment

Nog eens bedankt voor jullie goede feedback! Nu heb ik eens rond gelezen op het forum, en ik vroeg mij af of dat een purple haze plant haalbaar is om te planten. Ik ben namelijk te weten gekomen dat de plant goed is voor buiten en dat het best wel een geschikte plant is. Heeft er iemand hier ervaring mee me dit soortje ? Al vast bedankt

Comment

Nee, niet voor een beginner. Haze is (algemeen gezien) een langbloeier, die is dus rond November een keer klaar.. Dat is veel te laat in Nederland. Het beste kun je een soort zoeken die 8-9 weken bloeit, als het kan minder natuurlijk! Haze heeft er 11 volgens mij..

*Edit: die van sensiseeds bloeit redelijk kort zag ik, maar de verwachtte oogstdatum ligt alsnog rond oktober/november. Dat is aan de late kant.. Het is haalbaar hoor! Maar niet voor in de volle grond of guerilla, je loopt gewoon teveel kans op schimmel en hoe langer je planten staan, hoe meer tijd er is om ontdekt te worden..
                            Last edited by LR2; 12 February 2012, 15:43.
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

buitenkweek is redelijk moeilijk als je het niet op je eigen omgeving doet ik stel ook voor dat je is wat guerilla verslagen leest op het forum
                              One Smoke a Day , Keeps the Doctor Away

Comment

Bezig...
                              X