Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voorgegroeid plantje ten vroegste buiten?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

voorgegroeid plantje ten vroegste buiten?

Korting op 420shop
    hey folks, ik ben er weer met een buitenkweekje

ik heb sinds een klein maandje een plantje binnen staan, onder wat spaarlampen, en hij doet het redelijk goed. Sorry voor de crappy foto, maar het geeft je een idee

maar deze plant is eigenlijk bedoeld voor buiten, in mijn prachtige moestuintje (zie topic: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...light=moestuin
    grow da weed, smoke it's buds

Re: voorgegroeid plantje ten vroegste buiten?

Je moet niet wachten op 16 uur lichtuur, dat is alleen onze langste dag dekn ik, op 11 juli.
    Ik zet meestal rond mei buiten, dan zijn de dagen wat warmer, en zou er geen nachtvorst meer mogen optreden.
    Je kan ze natuurlijk in april al wat laten wennen aan het buitenzonnetje (harden van de plant), want zeker direct buitenlicht is altijd sterker dan een lamp.
    Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

The plant of today, makes the planet of tomorrow.

Comment

gewoon eind april de deur uit trappengewoon drijgen met de kliko moet je kijken hoe snel ze dan groeit.

Comment

hier schieten de zaden buiten gewoon uit de grond dus wat is het probleem?
        wachten tot het mooier weer word?
        het is en blijft niks anders dan veredelt onkruid
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Ik krijg mijn zaadjes deze week binnen en laat ze binnen eerst opgroeien dus gaan ze midden/eind april de tuin in.

Comment

Comment

Comment

Hebben koude nachten tussen gezeten in combinatie met lichturen: Ik ben niet verbaasd.
                Ik gooi ze pas naar buiten rond 14 mei: Kans op vorst is dan echt minimaal.

Comment

That's a matter of opinion....datum van buiten zetten bedoel ik.

Hier staan ze al weken buiten, dit jaar geen vroege bloei te zien.
                  Echter kan het voorkomen dat er eentje vroeg in de bloei schiet. Naar mate de uren langer worden revegt ze.
                  Vertraging zal er zijn, maar afbloeien en een respectabele oogst behalen moet geen probleem zijn (ik spreek uit ervaring )

Comment

ja 'buiten zetten' was het niet echt, eerder voor het raam zetten: geen kou, wel daglicht.
                    hij staat nu maar een weekje buiten, had haar buiten gezet met die 2dagen goed weer...
                    Okay vale ik vertrouw erop! zie wel niet hoe uit die bos haren ineens weer een stengel tevoorschijnkomt. Vallen de toppen er gewoon af of? overal kleine topjes namelijk...

greetz

Comment

Zal ff een foto erbij doen van mijn revegger.
                      Dit was ze na uit de pot te zijn getrokken door de hond, dit kwam er nog ff bovenop!!!

Dit was in de bloeiperiode

Dus ik heb destijds de moed niet laten zakken en heb er een mooie oogst van gehaald.....dus het is heel goed mogelijk

Comment

die van mij heeft echt wel gelijk 1000keer meer witte haren en echt al topvorming tov jouw eerste foto, je kan amper van bloeien spreken...
                        ik zal eens een fototje trekken volgend weekend

Comment

Bezig...
                        X