Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Extrema feminized van Sannie's Seeds

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Extrema feminized van Sannie's Seeds

    Korting op 420shop
    Heeft iemand ervaring met deze strain, vooral buiten gekweekt dan?
    Ik was van plan om hier een paar zaadjes van te kopen om op mijn balkon te doen groeien. De reacties op de site van Sannie's zelf lijken extreem positief maar ik weet niet of ze even geschikt zou zijn om op balkon gekweekt te worden. Ga zeker eens kijken op de site sanniesseeds en zoek deze plant op, want alle reviews die ik tot nu toe kon vinden leken super enthousiast
    Product Information
    Type: Indica dominant type
    Flowering time 8-9 weeks
    Harvest: Up to 500 gram/m2(indoor)
    taste: A powerful diesel/skunk smell/taste
    Effect: Extreme stoned
    Flowers: Dense buds covered in trichomes
    THC: Percentage up to 23%
    Achja, het leek me wel een lekker soortje maar ik kan er precies niet zoveel over vinden. Ik ben helemaal gek aant worden met mijn zoektocht naar de juiste soort voor op mijn balkon dit jaar! Er is echt zoveel keuze dat ik er nu totaal niet meer aan uit kan
    Peace out groene vrienden!

    #2
    Re: Extrema feminized van Sannie's Seeds

    Als je wilt: gewoon proberen! De hier voorgeschreven soortjes zijn leuk, prima opbrengers maar ieder jaar zie je dezelfde terug. Een nieuwe eend in de bijt is altijd welkom en interessanter om over te lezen! Als beginner moet je lekker je gang gaan en leuk experimenteren; dat raad ik je ook aan. Je eerste oogst zal nooit zo goed zijn als die van ervaren kwekers, dus of je het nu met een makkelijkere soort doet, of een redelijk onbekende maakt niet uit. Gezien de site van sannie en de dingen die ik over de ouders van deze plant lees, ga ik er vanuit dat hij bedoeld is voor binnen. Maar er zijn voldoende mensen die binnenplanten buiten zetten en een goede kweek draaien. Doe gewoon lekker wat jou het leukst lijkt, en kweek de soort die jou het meest aanspreekt. Want zeg nou eerlijk: wij kiezen hem (uiteindelijk) niet voor je, wij stoppen er geen moeite in om hem voor je te kweken en wij roken er toch niet van, dat moet je toch allemaal zelf doen
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Extrema feminized van Sannie's Seeds

      Een "powerfull Diesel/Skunk smell/taste" betekent wel dat-ie aardig stinkt denk ik. ((zoals de meeste Skunk ss.jpg
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Extrema feminized van Sannie's Seeds

        Erg bedankt voor de reacties, beide hebben me geholpen om de keuze te maken! Doordat extrema niet meer op voorraad is (en ik ben niet bepaald een geduldige jongen, wat nog wel eens tegen kan vallen bij wiet kweken) ben ik voor iets helemaal anders gegaan. Ik heb namelijk daarstraks bij froebanken Royal Dane zaadjes gekocht. Dit is iets totaal onbekend voor mij en gezien de helft in het zweeds staat hoop ik dat alles goed komt. Nu moet ik enkel nog betalen in zweedse kronen maar ik veronderstel dat de bank de wissel zelf zal maken? Achja, ik ben blij dat ik mezelf een beetje heb laten leiden door puur gevoel.
        Zodra de zaadjes zijn aangekomen begin ik een nieuw kweekverslag!
        Bedankt voor de hulp jongens!!

        Comment


          #5
          Re: Extrema feminized van Sannie's Seeds

          THC up to 23% is wel de meest misleidende info die erbij staat
          maar sannies info is gebaseerd op basis van kwekers met zeer veel ervaring
          de beginnelingen maken allemaal dezelfde fout en laten zich bij alle zaadbanken misleiden door de geschreven info.
          ik hoor niet veel goeds over de fems die later herma worden van sannies seeds
          maar hij heeft niet voor niks de bijnaam: HERMA SANNIE
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment


            #6
            Re: Extrema feminized van Sannie's Seeds

            Ik wou ook al zeggen kijk uit met die fem zaden van sanneman , z'n reguliere zaden zijn wel OK

            Ajo
            Ventje
            Living in Second live for real

            Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

            Comment


              #7
              Re: Extrema feminized van Sannie's Seeds

              Moet zeggen dat ik zelf de beste ervaringen heb met fem zaad van een hobbykweker, dat was ICE.
              Met Greenhouse fem zaden ging het ook goed, Trainwreck.

              Alles gestekt ook enzovoort, niks geen herma.

              Sannie weet ik niet, lees op een andere forum wel eens over herma problemen met Extrema.

              Zekerheid heb je nooit maar ik zou ze zelf niet nemen.

              Comment


                #8
                Re: Extrema feminized van Sannie's Seeds

                Ten eerste, ik ben geen ervaren kweker.
                Wel heb ik 3 fem Heribei zaadjes van Sannie's en ze zijn alle drie mooi in bloei. http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...paarlamp/page2

                Comment

                Bezig...
                X