Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White Widow van kas naar buiten verplaatsen MOGELIJK?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

White Widow van kas naar buiten verplaatsen MOGELIJK?

Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

Ik ben een beginnend kweker en had even een vraag over de White Widow plant:
    Wij hebben een kas staan en ik wil hier de planten inzetten ECHTER word deze kas waarschijnlijk over een maand of 2-3-4 weggehaald.
    Nu weet ik niet of de planten er heel slecht tegen kunnen om van de kas naar een andere plek te worden verplaatst ik zet ze dan waarschijnlijk in iets van een zelfgemaakt kleiner kasje maar wel een stukje verderop.

Kunnen de planten hier tegen of gaan ze hier dood van?

Bedankt voor de hulp!

Re: White Widow van kas naar buiten verplaatsen MOGELIJK?

Ik denk dat je het onmogelijke vraagt van dit onkruid. Van binnen onder HPS/LED/Spaarlampen/TL/etc. naar buiten kan wel, andersom ook. Maar van een kas die buiten staat, naar een kas die buiten staat? Dat moet wel heel veel stress opleveren voor die plant. Ik zou het niet doen.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

En waarom zou dat stress opleveren?
      Als je je planten gaat verduisteren en je sleurt ze van buiten naar binnen enz, verplaats
      je ze toch ook.

Comment

Zaadje in de grond en zet de WW direct buiten, geen stress van kas naar kas e.d.
        Alhoewel de buitenplanten weinig stress kennen i.t.t. de binnenplanten. De meest gestreste is de kweker.....

Comment

Ja ik kan ze direct buiten zetten maar is het dan het beste om ze in pot of volle grond te doen? Ik weet niet of het vruchtbare grond is. En als het dan slecht weer is? Waarmee zou je het dan af kunnen dekken.

Bedankt!

Comment

Is het een groot probleem als ze maar een aantal uur per dag zon krijgen en de rest in de schaduw staan :/?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
              En waarom zou dat stress opleveren?
              Als je je planten gaat verduisteren en je sleurt ze van buiten naar binnen enz, verplaats
              je ze toch ook.
              neem aan dat hij dit niet meent
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Nee, het is geen probleem om ze meteen in de volle grond te zetten, ook als de bodem arm is. Die kun je immers altijd verrijken.
                Ook niet als ze een paar uur schaduw hebben. Dat is met de meeste planten zo, zelf staat de helft van de plant in zijn eigen schaduw. Dat deert ze ook niet. Misschien zou je wat meer kunnen lezen en opzoeken alvorens je vragen stelt. Maar lekker experimenteren met je planten is ook niet verkeerd om te doen, je kunt veel fouten maken voordat je wat verliest. Zo voorzichtig als nu, gaat later voor problemen zorgen denk ik. In de vorm van overhaaste beslissingen of het te snel oordelen en willen oplossen van een miniscuul bladprobleempje. Onthoudt dat het een onkruid is, kan wat hebben!

@poepzak200 heel scherp gezien!
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Comment

Bezig...