Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal Dwarf balkon kweek! - 2012

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Royal Dwarf balkon kweek! - 2012

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik ben voor het eerst op mijn balkon een royal dwarf plant gaan kweken. Ik heb er 2 staan.

    1 is vrij groot en vol en de andere blijft nogal klein. Ik zou graag willen weten hoever de planten van oogsten zijn.

    Thanks!

    20120605_150833.jpg20120605_150903.jpg20120605_150925.jpg20120605_150959.jpg

    Sorry voor de nekpijn, ik krijg ze niet gedraaid...
    Last edited by oxigine; 5 June 2012, 14:42.

    #2
    Re: Royal Dwarf balkon kweek! - 2012

    Hallo! mooie planten heb je. Ik heb zelf ook een dwarf op mijn balkon staan. In de zelfde pot denk ik! Mischien leuk om even te kijken: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-balkon-2012 Hoelang ze nog duren is zo niet echt te zeggen. Gaan de goede kant op maar denk dat ze nog wel een paar weken moeten. Wil je het zeker weten moet je ff met een vergrootglas naar de pistels kijken.

    ---------- Post added at 17:09 ---------- Previous post was at 17:09 ----------

    Hoezo is de ene trouwens zo groot en de ander niet? Iets met voeding of tijd in de grond te maken ofzo?

    Comment


      #3
      Re: Royal Dwarf balkon kweek! - 2012

      @Renszor

      Ik had je verslag gelezen ja, zag er ook goed uit. IK heb geen idee waarom die ene zo klein is. Ik heb 3 nieuwe staan en die gaan helemaal gelijk. Wat zou kunnen:

      Bij het overpotten is bij de kleine plant de helft van de wortels achter gebleven in de ouwe pot. De grote heeft alle wortels meegkregen.

      Ik ben heel voorzichtig met de wortels nu in ieder geval.

      Comment

      Bezig...
      X