Graag zou ik weten van anderen of zij net als ik woon aan de belgische kust had net men weedplantje 1week buitengezet intss dikke 3 weken terug, toen het hier 3dagen verschrikkelijk veel wind geweest is, geregent en gehageld met als resultaat mijn bladeren eerst langs buitenkant zwart bruin en 5dagen later zag er 2/3bruin intss het bruin ervan getrokken enkele paaltjes in de pot gezet en inpakfolie erond gedaan, wat kan ik nog meer doen men vriend die het zen 3e seizoen is had zen plantje binnengezet met die storm en komt vantzelfde is intss al bijna 2x zo groot, ze zeggen allemaal tot zolang de steel nog groen is komt hij er wel terug door, wat gedeeltelijk klopt de afgesneden steelkes komt precies terug iets aan, intss geef ik ze vloeibare, Kalium, Fosfor en Stikstof 1x in de week of mag ik dat wat opdrijven?
Dit is het zowat mss voor jullie domme vragen maja men 1e plantje dus, alle hulp is welkom morgen post ik ook nog een fdoto.
Alvast thx
Dit is het zowat mss voor jullie domme vragen maja men 1e plantje dus, alle hulp is welkom morgen post ik ook nog een fdoto.
Alvast thx
Comment