Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HELP mijn wietbladeren verbranden :o

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

HELP mijn wietbladeren verbranden :o

Korting op 420shop
    Hallo,
    Ik heb een paar planten staan. In eerst instantie stonden ze in mijn kamer maar heb ze later naar buiten geplaatst in een kas. Toen waren ze rond de 50 cm. Ze staan in bakken van 35 liter. Ik heb verder mestoffen als voeding gegeven. Dit waren onder andere bloedmeel en beendermeel. Nu zijn mijn veel wietbladeren geel van kleur en zien ze er verbrand uit. Ik heb ze nu al 3 dagen buiten de kas staan omdat het de afgelopen dagen heel warm was, maar geen verschil.
    Wat moet ik doen ? De ph waarde van de grond is goed btw.
    Hij staat nu nog in de groei, in augustus worden de dagen korter en laat ik ze bloeien.
    HELP !!!!

Ik kan nu even geen foto toevoegen omdat ik dit doe via mijn telefoon. Ik zal deze later proberen bij te voegen. Maar de desbetreffende wietbladen zijn bijna helemaal geel van kleur, naar binnen gekrult en helemaal uitgedroogt
    Last edited by Stona Persona; 26 July 2012, 15:24.

Re: HELP mijn wietbladeren verbranden :o

In een kas, zonder automatische raamuitzetters, kan het al snel 50 graden C. worden en dat is echt te warm (zelfs voor cannabis).

Comment

De kas waarin ze stonden is voorzien met raamuitzetters, en de ruiten zijn beschut met witte kalk. Het word wel zeer warm
      als de zon erop staat. Maar kan het misschien niet iets anders zijn ?

Graag advies !!!!

Comment

Met jouw omschrijving denk ik dat Xtreme goed zit.
        Dat kun je zelf simpel bevestigen of ontkennen aan de hand van een meting: Hang een thermometer in je kas.
        Als je andere, steekhoudende, adviezen wil kun je best een hoop foto's plaatsen.

Bloedmeel en beendermeel zijn langzaam werkende meststoffen. Die zijn niet zo geschikt voor in potjes.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
        X