Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoelang moet deze autoflower nog?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Hoelang moet deze autoflower nog?

    Geduld is een schone zaak:-p Mooie plant!
    Niet groot maar wel gezond:-p
    Last edited by Thurgood Jenkins; 11 August 2012, 15:14. Reden: dubbleposting???
    "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

    Comment


      #17

      Comment


        #18
        Re: Hoelang moet deze autoflower nog?

        Ik heb momenteel zelf 2x AK47 autoflower in de tuin staan met toppen die net ietsje groter zijn. De totale hoogte en breedte zijn nu 50 x 70 en ik gok dat er nog 30cm aan hoogte bij komt.
        Ze zijn net voor mijn vakantie de grond in gegaan (15 juni) en staan dus nu 8/9 weken. Ik wilde voor de max 10 weken gaan maar ik denk dat het er uiteindelijk 12 zullen gaan worden aangezien de toppen nog niet zo dik en breed zijn als van mijn Royal Dane's die op 1 mei de grond in zijn gegaan. Misschien dat de toppen van een autoflower gewoon kleiner blijven. We zien het vanzelf wel. Het mooie van de autoflowers is dat je binnen 3 weken weet waar je aan toe bent (man-vrouw).

        Ik gok dat jouw plantjes nog tussen de 6 en 8 weken moeten en sluit me dus aan bij de diverse andere reacties. Zeker weten doe je het als de toppen langzaam aan bruin gaan worden en op de helft of 2/3 bruine stampers zou ik oogsten.

        Check mijn plantjes. De Royal Dane's zijn inmiddels met pot en al ingegraven omdat ze te groot worden en anders weer boven de schutting uitkomen.
        2 planten heb ik op de gok getopt en dit zijn nu degene met de grote en dikke toppen (40-50cm top) Gewoon 4 grote takken met hoofdbud i.p.v. diverse kleine takken met toppen.


        IMAG0581.jpg
        (AK47 Autoflower)

        IMAG0578.jpg IMAG0584.jpg IMAG0586.jpg
        (Royal Dane's)
        Attached Files
        Last edited by RoyalDane1111; 12 August 2012, 09:03.

        Comment


          #19
          Re: Hoelang moet deze autoflower nog?

          hallo royaldane111 ik wist niet dat je autoflower kon toppen, maar erg mooie planten!! heb je geen verslag van je vrouwtjes??

          gr

          Comment


            #20
            Re: Hoelang moet deze autoflower nog?

            foto (24).jpgfoto (25).jpgfoto (26).jpgfoto (27).jpgfoto (28).jpg


            volgens mij is deze autoflower al klaar, fanleaves worden geel, haartjes zijn bruin en ik heb em al aardig lang, en haar bloeitijd is 6-7 weken

            Comment


              #21
              Re: Hoelang moet deze autoflower nog?

              je kunt hem ev, al gedeeltelijk oogsten anders, wand't zou straf zijn moesten je haartjes wat lager en binnenin ook al bruin zijn
              zo ja is die echt klaar
              maar je plant staat nu 5 weken als ik het goed heb gelezen dus zou hem laten staan nog

              Comment


                #22
                Re: Hoelang moet deze autoflower nog?

                hij staat 5weken in de bloei ja, niet in de groei in totaal al 12 weken ofzo

                Comment


                  #23
                  Re: Hoelang moet deze autoflower nog?

                  Koop gewoon eens een microscoop, dan kan je zelf zien hoever ze zijn

                  Comment


                    #24
                    Re: Hoelang moet deze autoflower nog?

                    nee wil low budget

                    Comment


                      #25
                      Re: Hoelang moet deze autoflower nog?

                      Ik zou kijken naar hoeveel % de haartjes al bruin zijn. is meerendeel bruin dan gewoon oogsten.
                      er komt veel vocht en regen aan dus kan voor toprot gaan zorgen.

                      Ikzelf zou voor de oogst gaan want het is een autoflower, komt zoieso niet veel aan en op de foto's zien ze al aardig bruin uit.

                      Comment


                        #26
                        Re: Hoelang moet deze autoflower nog?

                        wil hem vandaag omhakken..

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        omdat er veel regen aankomt

                        Comment

                        Bezig...
                        X