Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Probleempje in Noord Afrika

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Probleempje in Noord Afrika

Korting op 420shop
    Ik heb 2 plantjes in een grote pot buiten staan,en tot dus ver ging het naar mijn idee best goed.
    Maar nu wil het dat een van de plantjes verkleuringen heeft aan de puntjes van 2 blaadjes.
    En heb geen idee of het komt door overvoeding of door warmte het is gemiddeld 40 graden overdag.
    uploadfromtaptalk1344890766813.jpg
    Dit is een foto van vanmorgen vroeg.

Zou iemand mij aub kunnen vertellen wat het mogelijke probleem is?

Als vast bedankt Amateur81
    Last edited by Amateur81; 13 August 2012, 22:52.

Re: Probleempje in Noord Afrika

Soortgelijke puntjes zie je ook bij overvoeding, maar ik ben geen expert op dat gebied. Anderen kunnen je wellicht beter helpen. Ik heb wel een vraagje, wat is dat voor een grond?! Wellicht dat daar het probleem ligt.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Kijk hier is: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ght=monty+blad

Geef je voeding dan? Want dat moet nog niet als ze zo klein zijn hea

Comment

Komt ie wel overheen, beterer ff een schaduwdakje van wit doek boven ofzo maken tot ie lekker aanslaat.

Juuu suc6 en Smookse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door b0riis View Post
          Kijk hier is: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ght=monty+blad

Geef je voeding dan? Want dat moet nog niet als ze zo klein zijn hea
          Bedankt!!! Voor je snelle reactie.
          Nee ik niet een bijhante collaga vond het geen kwaad kunnen een keer een klein beetje voeding te geven. Het leek mij ook al geen goed idee,zullen ze te nat staan dan?of toch niet omdat het de oudste bladen zijn die zijn aangetast

Comment

Ik weet niet of ze te nat staan dat kan ik niet zo zien aan de rare grond lol, is dat klei grondofzo?
            Maar ik zou in Noord Afrika toch wel zorgen dat hij niet te droog staat, kan snel gaan daar met die hitten, maar ook niet te nat!
            En geen voeding meer geven tot ze volwassen is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door b0riis View Post
              Ik weet niet of ze te nat staan dat kan ik niet zo zien aan de rare grond lol, is dat klei grondofzo?
              Maar ik zou in Noord Afrika toch wel zorgen dat hij niet te droog staat, kan snel gaan daar met die hitten, maar ook niet te nat!
              En geen voeding meer geven tot ze volwassen is
              Haha nee alle aarde is hier rood,en de plaatselijke planten voor hasj doen het ook goed hier op.
              Ja was in het begin ook erg bang voor de hitte,maar heb gemerkt dat ze best tegen een stootje kunnen.
              Ja heb de voeding al opgeborgen,dat zal niet meer gebeuren. Dat zal ook wel het probleem zijn geweest,het begon gelijk de dag der op.

Bedankt B0riis groeten uit Afrika

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fl13r3flu1t3r View Post
                Komt ie wel overheen, beterer ff een schaduwdakje van wit doek boven ofzo maken tot ie lekker aanslaat.

Juuu suc6 en Smookse
                Ik hoop het!of uit de direct zon plaatsen misschien? Heb hier ook een binnenplaats op de eerste etage waar maar paar uur per dag direct zon licht is, of ik heb hier ergens nog een partytent staan dan kunnen ze op het dak blijven staan.
                Thnx!
                Last edited by Amateur81; 14 August 2012, 00:00.

Comment

Ik zou haar lekker in de volle zon laten staan, de plant past zich wel aan aan de temp.
                  ik zou die zon hier graag hebben:cool:

Verstuurd van mijn GT-S5830 met Tapatalk
                  Gij zult niet stelen, De overheid duld geen concurentie!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gio5000 View Post
                    Ik zou haar lekker in de volle zon laten staan, de plant past zich wel aan aan de temp.
                    ik zou die zon hier graag hebben:cool:

Verstuurd van mijn GT-S5830 met Tapatalk
                    He Gio zou je denken?

Verstuurd met een beetje zon uit Afrika

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
                      Soortgelijke puntjes zie je ook bij overvoeding, maar ik ben geen expert op dat gebied. Anderen kunnen je wellicht beter helpen. Ik heb wel een vraagje, wat is dat voor een grond?! Wellicht dat daar het probleem ligt.
                      Bedankt voor je reactie ja ik ga er tot dusver der ook vanuit dat het hier om overvoeding gaat.
                      Rode aarde is het, de soort waar ze planten voor hajs op kweken, ik moet wat je zult begrijpen dat ze hier geen growshops hebben.

Comment

Ik las dat hierboven al van die rode aarde inderdaad. Hebben jullie daar niet iets als bemeste potgrond? Of droogt dat te snel uit daar oid?
                        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Kan je niet gewoon dingen bestellen uit Nederland of kost dat een fortuin?
                          Gewoon al je growspullen in een keer bestellen, betaal je in een keer de volle mep maar daarna hoef je niks meer te halen

Comment

Volgens mij is er niets aan de hand, spoel (als de zon onder is) je blad eens af of wrijf er eens met je vinger over heen. Volgens mij is dat gewoon stoffige modder. Dat heb ik ook weleens op mijn blaadjes. Succes daar!
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
                              Ik las dat hierboven al van die rode aarde inderdaad. Hebben jullie daar niet iets als bemeste potgrond? Of droogt dat te snel uit daar oid?
                              Ja dat is er zeker,maar dat is binnen een uur net beton.

Comment

Bezig...